صدور و تمدید ۳۴۴ پروانه فعالیت و بهره‌برداری ناوگان عمومی در خوی

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خوی از صدور و تمدید ۳۴۴ پروانه فعالیت و بهره‌برداری ناوگان عمومی طی یک ماه گذشته خبر داد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خوی اظهار کرد: با فرا رسیدن ایام اربعین و تجمع بین‌المللی شیعیان جهان، سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خوی طی مراسمی تعداد ۲۳ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جهت جابجایی زائران به مرز‌های مهران و تمرچین اعزام کرد.

 غلامحسین رمضان زاده ادامه داد: برگزاری جلسات هماهنگی جهت ارائه سرویس مدارس سال تحصیلی جدید با پیمانکاران، مسئولین راهنمایی و رانندگی و آموزش و پرورش، واگذاری دفتر به انجمن شرکت‌های مسافربری شمال استان در ترمینال شهید درستی و نیز تحویل یک دستگاه اتوبوس بازسازی شده از شرکت گواه تبریز و معرفی یک دستگاه جدید دیگر به این شرکت از جمله اقدامات این سازمان می‌باشد.

وی گفت:  طی یک ماه گذشته تعداد یک هزار و ۱۶۶ برگه معاینه فنی بنزینی و دوگانه چشمی در مرکز معاینه فنی به خودرو‌های سبک بصورت دو شیفته ارائه و صادر گردیده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خوی همچنین خاطرنشان کرد: ثبت نام ۵ دستگاه تاکسی در سامانه نوسازی ناوگان حمل و نقل، تمدید پروانه بهره‌برداری ۴۵ فقره تاکسی، ۱۹۷ فقره وانت بار، ۵ فقره اتوبوس، ۳ فقره مینی بوس و نیز صدور پروانه بهره‌برداری ۱۲ فقره وانت بار و تمدید ۸۷ فقره پروانه فعالیت تاکسی و تاکسی تلفنی را نیز می‌توان از اقدامات این سازمان برشمرد.

رمضان زاده مطرح کرد: ارائه خدمات پارکینگ عمومی و توسعه فضای مورد نیاز در جهت ارائه خدمات به مسافرین خارج از کشور و آماده نگه داشتن فضای مورد نیاز در جهت ارائه خدمات به زائرین در سفر به عتبات عالیات نیز از اقدامات دائمی این سازمان محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.