اختصاص ۲۵ دستگاه اتوبوس برای مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه

رییس سازمان حمل و نقل شهرداری ارومیه گفت: ۲۵ دستگاه اتوبوس برای تیم‌های شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا اختصاص یافت.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با اعلام آمادگی همکاری مدیریت شهری در برگزاری هر چه بهتر مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ گفت: ۲۵ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل شهری ارومیه برای تیم‌های شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اختصاص یافت.

ناصر سعیدآبادی با بیان اینکه با توجه به میزبانی ارومیه این تعداد از اتوبوس‌های ملکی خدمات حمل و نقل، ایاب ذهاب تیم‌های حاضر در مسابقات والیبال را در طول زمان برگزاری بر عهده دارند افزود: یک دستگاه اتوبوس نیز با طراحی ویژه در بدنه تیم ملی والیبال کشورمان خواهد بود که در طول این مسابقات خدمات حمل و نقل این تیم را عهده دار است.

وی اظهار کرد: تمام ۲۵ دستگاه اتوبوس اختصاصی از هفته پیش توسط همکاران فنی و پشتیبانی سازمان مورد بازبینی کامل فنی قرار گرفته و با آماده سازی آن‌ها هیچ خللی در خدمات دهی این اتوبوس‌ها وجود ندارد.

سعید آبادی در خصوص آموزش رانندگان انتخابی برای کاربری این اتوبوس‌ها نیز یادآور شد: با توجه به اختصاص اتوبوس به تیم‌های خارجی به منظور نشان دادن فرهنگ اصیل و مهمان‌نوازی مردمان شهر ارومیه رعایت چند نکته مهم از اولویت‌های کادر حمل و نقل است.

وی گفت: قانون مداری در امر رانندگی مناسب و حرفه‌ای رانندگان اتوبوس، لزوم خوشرویی، رعایت احترام، بکار بستن اخلاق حرفه‌ای در جهت خدمات دهی مناسب و ضرورت نظم بالا از اولویت‌های کاری است که در دوره آشنا سازی رانندگان با پروتکل‌های مرتبط در خدمات دهی به تیم‌های خارجی آموزش‌های لازم ارایه می‌شود.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ از تاریخ ۲۶ مرداد تا چهارم شهریور با حضور هجده تیم از کشورهای مختلف از جمله تیم ملی والیبال کشورمان به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.