عطایی:

تیم ملی والیبال برای دفاع از قهرمانی در ارومیه رقابت می‌کند

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در بدو ورود به ارومیه بر دفاع از مقام قهرمانی رقابت‌های آسیایی تاکید کرد.

تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای برپایی اردوی آمادگی پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا با استقبال مدیران استانی و مردم ورزش دوست دارد ارومیه شد.

اعضای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر شنبه با پرواز تهران - ارومیه وارد فرودگاه شهید باکری شدند و مورد استقبال رضا ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان، غلامحسین عماری فرماندار ارومیه و تنی چند از مسوولان و پیشکسوتان رشته والیبال قرار گرفتند.

در این آیین جمعی از مردم ورزش دوست ارومیه هم خود را به فرودگاه شهید باکری رسانده بودند تا ملی پوشان تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران را تشویق کنند.

برخی حاضران هم در سالن انتظار فرودگاه با اعضا، بازیکنان و کادر فنی تیم ملی عکس یادگاری گرفتند.

سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در حاشیه ورود ورزشکاران به فرودگاه ارومیه به خبرنگاران گفت: ما برای دفاع از قهرمانی دوره پیش خود به ارومیه آمده ایم.

بهروز عطایی افزود: در این مسابقات، رقبای قدرتمندی داریم ولی همه توان خود را برای قهرمانی به‌کار خواهیم گرفت.

وی با ابراز خرسندی از حضور در ارومیه اظهار کرد: مطمئن هستیم که از ظرفیت تماشاگران خوب ارومیه ای در این رقابت ها برخوردار خواهیم شد.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا قرار است از ۲۸ مردادماه جاری به میزبانی شهر ارومیه برگزار شود.

در این رقابت‌ها ۱۸ تیم حضور دارند و قدرت‌های والیبال قاره کهن از جمله ژاپن، کره جنوبی، چین و هندوستان با همه توان در این مسابقات حاضر خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.