هزینه صدور کارت سرویس مدارس در ارومیه نصف شد

رییس سازمان حمل و نقل شهرداری ارومیه گفت: مدیریت شهری در راستای حمایت از رانندگان سرویس مدارس هزینه‌های سالانه خدمات صدور کارت فعالیت را نصف کرد.

رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مدیریت شهری در راستای حمایت از رانندگان سرویس مدارس هزینه‌های سالانه خدمات صدور کارت فعالیت را با تصویب شورای اسلامی شهر ارومیه ۵۰ درصد کاهش داد.

ناصر سعیدآبادی اضافه کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه، همه رانندگان فعال در امر حمل و نقل دانش‌آموزی که در سامانه سپند ثبت نام و درخواست مجوز فعالیت در سرویس‌های مدارس کنند، از تخفیفات این مصوبه و حمایت‌های لازم بهره مند می‌شوند.

وی در خصوص رانندگان خودرو‌هایی که به عنوان سرویس مدارس فعالیت می‌کنند، اما فاقد مجوز هستند، ادامه داد: با توجه به حمایت‌ها و تسهیل سازی خدمات صدور مجوز فعالیتی و کاهش بروکراسی اداری و زمانی به منظور انجام خدمات در اسرع وقت، هرگونه بهانه‌ای در موضوع عدم اخذ کارت صلاحیت سرویس دهی منتفی بوده و در همین راستا طبق هماهنگی به عمل آمده با پلیس راهور گشت‌های مشترکی با حضور بازرسان سازمان و ماموران راهور از اول مهر در سطح شهر فعال و به صورت مستمر فعالیت این سرویس‌ها را رصد و نظارت می‌کنیم.

رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه اظهار کرد: ایمنی و امنیت دانش آموزان و ایجاد اطمینان خاطر برای والدین در خصوص سرویس دهی قانونمند به دانش آموزان از طریق افراد صلاحیت دار، اخلاق مدار، دارای مهارت حرفه‌ای و آموزش دیده مهمترین رسالت سازمان بوده که مورد تاکید مدیریت شهری است.

سعدآبادی تاکید کرد: با جدیت تمام از فعالیت خودرو‌های غیرمجاز جلوگیری و با افراد متخلف برخورد قانونی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.