پلیس آذربایجان غربی و دانشگاه ارومیه برای همکاری های علمی تفاهم کردند

دانشگاه ارومیه و فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی برای تعاملات علمی،‌ پژوهشی و آموزشی تفاهم نامه امضا کردند.

برای افزایش تعاملات علمی، پژوهشی و آموزشی میان دانشگاه ارومیه و فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی روز شنبه تفاهم نامه همکاری میان سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان غربی و دکتر احمد علیجانپور رییس دانشگاه ارومیه مبادله و به امضا دو طرف رسید.

همکاری مشترک در زمینه‌های علمی و تحقیقات کاربردی فی مابین با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین نظیر علمی، فنی، نیروی انسانی، اطلاعات، تجربه و تخصص از جمله مهمترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

سردار جهانبخش در جلسه امضای این تفاهم‌نامه با تاکید بر فضای برتر علمی و پژوهشی دانشگاه ارومیه گفت: باید در کاهش هنجار‌ها و آسیب‌های جامعه از توان و پتانسیل علمی دانشگاه‌ها استفاده کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی افزود: در راستای رفع مشکلات با دانشگاه باید در ارتباط بود چرا که تعامل با دانشگاه، امر حیاتی و اجتناب ناپذیر است.

رییس دانشگاه ارومیه نیز در این نشست ضمن اشاره به ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی دانشگاه ارومیه، گفت: این دانشگاه با بیش از ۵۰۰ عضو هیات علمی و کارمندان کارشناس، ۱۱ دانشکده، ۶ پژوهشکده و ۲۸۰ کارگاه و آزمایشگاه ظرفیتی خوبی برای رفع نیاز‌های علمی و تحقیقاتی صنعت و جامعه استان است.

دکتر احمد علیجانپور افزود: پس از امضای این تفاهم‌نامه نشست‌هایی با حضور متخصصین هر دو نهاد برگزار خواهد شد تا علاوه بر استخراج نیاز‌ها و ضمن بیان راهکار‌های علمی جهت رفع این نیاز‌ها به دنبال اعتلای بهره‌وری آن‌ها باشیم.

طرفین همچنین بر برگزاری جلسات تخصصی مبنی بر رفع نیاز‌های علمی تحقیقاتی فراجای استان تاکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.