فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: تمام ظرفیت‌های لجستیک پادگان‌های ارتش و خودرو‌های آبرسان در تنش بی آبی در اختیار مسئولان است.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش امروز به منظور گرامیداشت هفته قوه قضاییه در دیدار با حجت الاسلام توکلی رئیس دادسرای نظام استان کرمان گفت: آماده هستیم که اگر فرمایش و یا رهنمودی داشته باشید، در خدمت باشیم.

او افزود: یکی از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، عدالت محوری است که با ۳ شعار این امر را سرلوحه کاری خود قرار داده ایم.

امیر غلامعلیان تصریح کرد: ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری ۳ شعار ما هستند؛ کما اینکه ارتباط تنگاتنگی بین بحث عدالت و بحث سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است.

او بیان کرد: در ارتش جمهوری اسلامی ایران این ادعا را داریم که یکی از سالم‌ترین و بی حاشیه‌ترین سازمان‌ها و نهاد‌های کشور هستیم.

امیرغلامعلیان عنوان کرد: در قسمت‌های مختلف ارتش اعم از مالی، عملکردی و ... که مرتبط با بحث‌های قضایی، جرایم و تخلفات هست نیز، نسبت به نیرو‌هایی که در اختیار داریم در مقایسه با سایر نهاد‌های کشوری، در سطح پایین تری در بحث خطا‌های قضایی قرار دارند که این نیز به خودی خود، دلیل دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با بیان اینکه یکی از این دلایل، آموزش‌هایی است که در دوران خدمتی به طیف‌های مختلف داده می‌شود، افزود: بازرسی‌های مسمتری که انجام می‌شود نیز، از دیگر این دلایل است.

او تصریح کرد: عامل مهم دیگری که خیلی موثر بوده و نقش آفرینی کرده است، وجود سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است که باتوجه به وظایفی که عهده دار است، اعم از تبشیر و تنظیر نیز، در همه حوزه‌ها یک پیشرو و هادی برای ما بوده است.

امیرغلامعلیان با بیان اینکه ارتباط خوبی با بدنه سازمان قضایی داریم، گفت: هرآنچه نیرو‌های مسلح در استان به خصوص ارتش باتوجه به گسترده گی شرح وظایف در ۳ استان حساس کشور، مسئولیت داریم لذا همه جا توصیه کردیم که با سازمان قضایی ارتباط گسترده داشته باشند و سعی داریم که در خدمت شما باشیم.

امیرغلامعلیان ابراز امیدواری کرد، این تعامل و همبستگی را امیدواریم که تا حد اعلی خودش پیش ببریم و هیچ وقت خودمان را از رهنمود‌های شما مبری ندانستیم و همیشه دوست داشتیم که ارتباط تنگاتنگ وجود داشته باشد.

او افزود: ظرفیت ارتش در کرمان خداراشکر خوب است و در تمام ماموریت‌هایی که خارج از شرح وظایف ما است، در سطح استان بچه‌ها خیلی خوب مدیریت می‌کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با اشاره به اینکه تمام ظرفیت‌های لجستیک پادگان‌های ارتش در این تنش بی آبی در اختیار مردم کرمان است، گفت: علیرغم اینکه ما در خود پادگان‌ها دچار کمبود آب هستیم؛ بالاخره وقتی که یک شهری مثل کرمان دچار چنین مشکلی است، پادگان نیز مستثنی از این امر نیست.

امیر غلامعلیان گفت: با این وجود تمام خودرو‌های آبرسان را در اختیار شهر گذاشتیم و خداراشکر دارند خدمت رسانی می‌کنند و امیدواریم که این همدلی و ارتباط خوبی که با مسئولین استانی برقرار هست نیز ادامه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.