مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام:

۴۷ درصد عملیات‌های هلال احمر ایلام در مناطق کوهستانی انجام شده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: ۴۷ درصد عملیات‌های امداد و نجات هلال احمر طی سال جاری در مناطق کوهستانی این استان انجام شده است.

غلامرضا علیمحمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اظهار کرد: در سال جاری ۵۱ مورد عملیات امداد و نجات در کوهستان‌های استان انجام شده که بیشترین سهم از عملیات‌های هلال احمر استان است.

وی با اشاره به اینکه ۴۷ مورد عملیات امداد و نجات در جاده‌های استان نیز توسط هلال احمر استان انجام شده است، افزود: سهم عملیات‌های امداد و نجات در جاده‌های استان طی سال جاری ۴۱ درصد بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: برای ۱۳ مورد سیل و آبگرفتگی نیز عملیات امداد و نجات توسط هلال احمر استان انجام شده که سهم این بخش در عملیات‌های هلال احمر استان ۱۲ درصد است.

وی اظهار کرد: کمترین حوادث در استان ایلام طی سال جاری نیز شامل زلزله، بخش صنعتی و کارگاهی و آتش سوزی مراتع بوده است.

وی مطرح کرد: تعداد مصدومانی که در عملیات‌های امداد و نجات هلال احمر در استان ایلام طی سال جاری ثبت شده ۱۶۳ نفر بوده است که ۶۷ نفر از این تعداد به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی بیان کرد: بیشترین عملیات امداد و نجات در پایگاه‌های جاده‌ای هلال احمر استان در لومار، شهرک ولیعصر و دوراهی ملکشاهی انجام شده است.

وی گفت: همچنین بیشترین عملیات‌های امداد و نجات در شعب شهرستان‌های سیروان، دهلران، بدره و ملکشاهی انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام افزود: در مجموع در سال جاری شاهد افزایش ۳۰ درصدی حوادث در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.