فرماندار بدره:

جسد جوان غرق شده در سیمره پیدا شد

فرماندار بدره از پیدا شدن جسد جوان غرق شده در پایین دست سد سیمره واقع در این شهرستان خبر داد.

یاسر علیزاده  فرماندار بدره اظهار داشت: صبح امروز با تلاش نیرو‌های مردمی و امدادگران نجات غریق استان جسد جوان چواری که سه روز پیش در تنگه کفن الا بدره غرق شده بود؛ پیدا شد.

وی با بیان اینکه جسد این جوان زیر پل نیروگاه سید سیمره توسط نیرو‌های مردمی و امدادگران نجات غریق از آب بیرون کشیده شد، افزود: محل پیدا شدن جسد این جوان با محل غرق شدن حدود ۱۵۰ متر فاصله داشته است.

فرماندار بدره با بیان اینکه علت غرق شدن این جوان وارد نبودن به فن شنا در آب‌های رودخانه بوده است؛ مطرح کرد: عملیات جستجوی جسد این جوان در آب‌های سیمره ۲ روز طول کشید.

علیزاده اظهار کرد: ایام پیک مصرف نیروگاه سد سیمره اقدام به تولید برق برای کمک به شبکه توزیع استان می‌کند و بر این اساس خروجی آب این سد به ۲۵۰ مترمکعب در ثانیه افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: از زمان خبر غرق شدن این جوان تمام تیم‌های امدادی و نیرو‌های مردمی در شهرستان‌های بدره و دره شهر برای جستجوی جسد این جوان بسیج شده بودند.

وی گفت: در این ایام افراد گردشگر و مراجعه کنندگان به شهرستان بدره و حاشیه‌های رودخانه سیمره به تابلو‌های شنا ممنوع توجه نموده و از شنا کردن در نزدیکی سد سیمره خودداری کنند.

مدیرکل بحران استانداری ایلام نیز گفت: چهار گروه غواصان استان از پتروشیمی و هیات غریق در عملیات یافتن جوان غرق شده مشارکت داشتند.

مجید بیگلریان مطرح کرد: این فرد در محدوده شنا ممنوع اقدام به آبتنی کرده بود که باتوجه به عمق رودخانه و وجود دریچه‌های سد سیمره غرق شده بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.