مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

کمبود گوشت مرغ در کردستان برطرف شد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: طی چند روز گذشته با کمبود گوشت مرغ در استان مواجه شدیم که اکنون با میزان کشتار مناسب این مشکل حل شده است.

پوریا شهسواری مدیر مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: طی چند روز گذشته به دلایلی از جمله عدم همکاری برخی از کشتارگاه‌ها و مرغداران و هم چنین نزدیک به ایام عید قربان با کمبود نسبی گوشت مرغ در استان مواجه شدیم.

او، اختلاف قیمت گوشت مرغ در استان نسبت به استان‌های همجوار را دلیل نارضایتی مرغداران و صاحبان کشتارگاه‌ها عنوان کرد و گفت: این توجیه درستی نیست چراکه قیمت گوشت مرغ در استان کردستان که جزو تولید کنندگان هستیم، باید از دیگر استان‌ها مناسب‌تر باشد.

شهسواری با اشاره به اینکه این کمبود از امروز در سطح استان بر طرف شده، افزود: روز گذشته در سطح استان به ۲۰۴ تن مرغ به کشتار رسید که ۷۵ تن آن در شهرستان سنندج است.

او با بیان اینکه میانگین مصرف ۱۳۰ تن در روز است، اذعان کرد: از امروز کمبود گوشت مرغ در استان برطرف می‌شود و مردم می‌توانند مورد نیاز خود را از به راحتی تامین کنند. 

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان در پایان افزایش قیمت گوشت مرغ را تکذیب کرد و گفت: افزایش قیمت که چند روزی است در استان شایع شده کذب محض است و از مردم تقاضا داریم به شایعات توجه نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریوانی
۰۹:۵۵ ۰۷ تير ۱۴۰۲
کجا برطرف شده جناب مدیر گویا خبری از مریوان ندارید