آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است

امام جمعه کوهبنان گفت: در حالی که آمریکا همواره دم از حقوق بشر می‌زند، اما خود بزرگترین ناقض این حقوق است.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری در مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: انسان باید در زندگی خصوصا در عبادت و بندگی با دیگران رقابت کند، اما از حسادت فردی و اجتماعی پرهیز نماید تا زمینه کینه و دشمنی فراهم نشود.

او تاکید کرد: در دهه ولایت قرار داریم تلاش کنیم شیعه پا به رکاب و مخلص باشیم و جشن‌هایی با معرفت و با بصیرت در این دهه برگزار کنیم.

امام جمعه کوهبنان افزود: در روز عید غدیر اطعام دادن به مومنین بسیار سفارش شده است لذا به همین مناسبت مجلسی در روز عید غدیر در مسجد جامع کوهبنان برگزار می‌شود لذا همگان در این امر هئیت امنا را کمک کنند.

او ابراز داشت: در ایام شهادت شهید محراب آیت الله صدوقی قرار داریم که در ۱۱ تیرماه سال ۶۰ بدست منافقین کوردل به شهادت رسید شجاعت، تواضع، صداقت، محبت نسبت به مردم، همراهی، همدلی و همکاری با مردم، سعه صدر، تیزبینی سیاسی، همراهی با حضرت امام از ویژگی‌های این شهید هست. خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: در آستانه ولادت امام هادی (ع) قرار داریم که در سال ۲۱۲ هجری اتفاق افتاد سعی کنیم جشن‌هایی در خور شان این حضرت برگزار کنیم.

او یادآور شد:۱۲ تیرماه سالروز حمله ناو آمریکایی به هوایپمای مسافری در سال ۶۷ است در حالی که آمریکا همواره دم از حقوق بشر می‌زند، اما خود بزرگترین ناقض این حقوق است لذا تعدادی مردم بیگناه را در حمله به هواپیما به شهادت رساند.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: آمریکا در خیلی از جا‌ها ناقض حقوق بشر است حمله به هواپیمای مسافربری، ترور‌ها شخصیت‌ها و دانشمندان هسته‌ای، حمایت از گرو‌های منافقین، همراهی در جنگ تحمیلی، نقض آزادی بیان، تحریم‌های ظالمانه، اخلال در بحث دارو و درمان نمونه‌ای از نقض حقوق بشر توسط آمریکاست.

او ابراز داشت: از جمله خواسته‌های مقام معظم رهبری از مردم و مسئولین جهاد تبیین هست لذا فضا برای بیان خدمات توسط مسئولین در نماز جمعه شهرستان کوهبنان فراهم شده تا خدمات و تلاش‌های انجام شده به روشنی بیان گردد.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: دشمنان واژه‌های جهاد، شهادت، انقلابی گری را در فضای مجازی مورد هجمه قرار داده اند در حالی که شهیدان و سردار دل‌ها انقلابی و ولایت مدار بودند.

او ادامه داد: مقام معظم رهبری از دولت و مجلس انقلابی حمایت می‌کنند لذا دشمن بواسطه وجود ولایت و رهبری غبطه می‌خورد.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: جا دارد با افراد و گرو‌هایی که خدمات نظام اسلامی را زیر سوال می‌برند برخورد قانونی و قضایی صورت گیرد.

او تصریح نمود: مدیر عامل شرکت زغالسنگ کرمان تغییر کرده مدیر جدید بصورت جهادی و انقلابی در معدن سیل زده هشونی در بین کارگران حضور پیدا کرد درد دل و خواسته کارگران که بصورت جهادی کار می‌کنند را شنید.

حجت الاسلام جعفری افزود: نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان خدمات ارزنده‌ای طی چند ماه گذشته انجام داده که واریز ۲ میلیارد تومان به حساب شهرداری کوهبنان و ۲ میلیارد تومان به حساب شهرداری کیانشهر جهت اجرای مبلمان شهری، واریز مبلغ یک میلیارد و چهار میلیون تومان به بخش کشاورزی، اختصاص صد میلیون تومان به اردو‌های زیارتی دانش آموزی و. از خدمات این نهاد در شهرستان هستند.

برچسب ها: نماز جمعه ، کوهبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.