آیت الله فلاحتی:

عمل به دستورات اسلام ضربه‌ای بر قلب دشمنان است

امام جمعه رشت گفت: هر که در ایران اسلامی به دستورات دین اسلام عمل می‌کند موشکی به قلب دشمن زده و آن‌ها را ناامید می‌کند.

آیت الله فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به لزوم عمل به دستورات اسلامی افزود: هر زنی که چادر بر سر می‌کند یا آن کس که به نماز جمعه می‌آید تا به دستورات الهی و دینی عمل کند بمبی بر سر و موشکی بر قلب دشمنان ایران اسلامی می‌زند.

وی با اشاره به تعداد اندک کسانی که کشف حجاب می‌کنند گفت: دشمنان در تلاشند تا مردم به ارزش‌ها و قوانین اسلام عمل نکنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه بدخواهان با هر بهانه‌ای به دنبال دور کردن مردم از اسلام هستند افزود: همان دشمنان در اغتاشاشات آدم می‌کشند تا مردم را از دین متنفر کنند.

آیت الله رسول فلاحتی گفت: متاسفانه برخی، همین اغتشاشگران را مطالبه گر می‌نامند در حالی که تمام حرکات آن‌ها ضد توحید و ضد پیامبر بود.

وی افزود: تمام اغتشاشگران از بهائیان، منافقان، سلطنت طلبان و خانواده‌های اعدامی بودند.

امام جمعه رشت با هشدار به کسانی که مسئولیت کشف حجاب را برعهده دارند گفت: دل زنان و مردان متدین و انقلابی خون و گلویشان پر از بغض است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه تمام کوچه ها، میادین و خیابان‌های ما با نام شهدا مزین شده است افزود: مردم انقلابی از کشف حجاب برخی‌ها در کوچه و خیابان ناراحتند و سردسته این مخالفت‌ها با قوانین جمهوری اسلامی باید مجازات شوند.

نماینده ولی فقیه گیلان با بیان اینکه پدران و مادران هم باید مراقب دختران خود باشند افزود: اگرچه مسئولان وظیفه خود را در خصوص حجاب انجام می‌دهند، اما اگر مردم متدین و انقلابی وارد کار شوند رو سیاهی برای هنجارشکنان می‌ماند.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد گفت: مجوز توهین در این کشور یک اقدام نابخردانه در راستای اسلام ستیزی بود چرا که قرآن بر دل‌های بشریت حکمرانی می‌کند و آن‌ها با این اقدامات زشت به خودشان آتش می‌زنند.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها افزود: طبق گفته استاندار گیلان دهیاران نباید بنگاهداری کنند و برای ساماندهی روستا‌ها و شهر‌ها اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.