نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد؛

ضرورت بهره گیری نیرو‌های مسلح کشور از رحمت مقتدرانه

رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: در حال حاضر کمترین حجم پرونده‌های قضایی کشور در حوزه‌ی نیرو‌های مسلح است و تلاش می‌شود این روند هر چه بیشتر کاهش یابد.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در رشت با تبیین مشخصه‌های بارز نیرو‌های مسلح در جامعه‌ی اسلامی مبنی بر لزوم بهره گیری مجموع نیرو‌های مسلح از رحمت مقتدرانه گفت: نیرو‌های مسلح هرچقدر در نحوه‌ی رفتار و روند تعامل با جامعه از مشخصه‌های مکتب علوی همچون رحمت مقتدرانه بهره گیری کنند، عزت و اقتدار نظام اسلامی حفظ و امنیت و آرامش تضمین می‌شود.

نماینده ولی فقیه گیلان با تاکید بر تعامل سازنده نیرو‌های مسلح با عموم مردم افزود: دقت در انجام وظایف محوله را زمینه رشد جامعه در همه ارکان است.

امام جمعه‌ی رشت پایین بودن ضریب خطا و کاهش پرونده‌های قضایی مرتبط با سازمان قضایی نیرو‌های مسلح را ناشی از روحیه‌ی تعهد و التزام مجموع کارکنان نظامی به قوانین و دستوالعمل‌ها دانست و گفت: امروز جایگاه افتخارآمیز یگان‌های مختلف نیرو‌های مسلح زبانزد خاص و عام است و در بستر تاسی از منویات فرمانده‌ی معظم کل قوا هر روز بر روحیه‌ی خودباوری، اقتدار و تعهد حافظان نظم و امنیت در مرز‌ها و شهر‌های این سرزمین افزوده می‌شود.

رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور نیز در این دیدار با ارایه‌ی گزارشی در خصوص روند تحقق اقدامات پیشگیرانه و ارتقاء آگاهی نیرو‌های مسلح گفت: در حال حاضر کمترین حجم پرونده‌های قضایی کشور در حوزه‌ی نیرو‌های مسلح است و تلاش می‌شود این روند هر چه بیشتر کاهش یابد. 

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان همچنین افزود: بنا بر منویات فرمانده‌ی کل قوا فعالیت سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بر محور پیشگیری از وقع جرم و کاهش اطاله‌ی دادرسی است.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.