واحد‌های صنعتی خوزستان نیازمند حمایت دولت

رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: برخی واحد‌های صنعتی استان به دلیل فشار‌های مالیاتی کم کار شده اند که این موضوع باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد.

محمد جواد امانی گفت: با توجه به شرایط واحد‌های تولیدی در استان خوزستان، انتظار داریم از واحد‌ها به منظور رشد تولید و توسعه اقتصادی حمایت شود نه اینکه سنگ جلوی پای تولیدکنندگان انداخته شود.

او می‌گوید: در خوزستان مسائلی از جمله مالیات و تامین اجتماعی مشکلاتی را برای صنعتگران ایجاد کرده است و در این زمینه باید راهکار‌هایی اندیشیده شود تا صنایع با مشکلات کمتری در این دو بخش مواجه شوند.

به گفته امانی صنایع کوچک در خوزستان، ظرفیت‌های زیادی در حوزه تولید و همچنین اشتغالزایی دارند که نیازمند توجه و حمایت دولت است، اما سنگ‌اندازی‌ها پیش پای این واحد‌ها باعث بروز مشکلات برای آن‌ها شده است.

او گفت: انتظار داریم مدیران استان و کشور به کمک صنعتگران بیایند و مشکلات تولید را حل کنند، اینکه در خوزستان صنعتگران و تولیدکنندگان گاهی مطالبات خود را با تاخیر حتی بیشتر از یکسال دریافت می‌کنند مساله‌ای است که فعالیت آن‌ها را با چالش مواجه می‌کند. در این زمینه باید مشکلات فعالان اقتصادی به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد تا آن‌ها توان فعالیت خود را از دست ندهند. 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: امیدواریم مسئولان با ارائه راهکار‌هایی در حوزه مالیاتی و دیگر بخش‌ها بتوانند به حمایت از تولید برآیند تا علاوه بر رشد تولید شاهد توسعه اقتصادی و همچنین ایجاد اشتغال بیشتر در واحد‌های صنعتی استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.