تجمع جامعه قرآنی و عاشقان قرآن در مقابل سفارت سوئد

تجمع جامعه قرآنی و‌ عموم عاشقان قرآن، عصر امروز برای محکومیت هتک حرمت قرآن کریم مقابل سفارت سوئد برگزار شد.

تجمع جامعه قرآنی و عموم عاشقان قرآن بعدازظهر ۱۲ تیرماه به منظور محکومیت هتک حرمت قرآن مقابل سفارت سوئد برگزار شد.

فعالان قرآنی کشورمان که اغلب شاخه‌های گل و قرآن مجید را در دست داشتند، با سر دادن شعار‌هایی این اقدام جنون‌آمیز در کشور سوئد را محکوم و اعلام کردند که «جامعه قرآنی کشور با درک درستی از شرایط، مصمم در میدان است و با دو چندان کردن فعالیت‌های خود، بینی دشمن را به خاک می‌مالد و از همه مردم عزیز و مسلمانان در سراسر جهان می‌خواهد که بیش از گذشته به قرائت و تلاوت و تدبر و فهم و ترویج قرآن اهتمام ورزند».

این مراسم که با حضور باشکوه فعالان قرآنی و به خصوص پیشکسوتان این عرصه همراه بود، بار دیگر نشان داد که قرآنیان همیشه خود را جان‌فدای قرآن می‌دانند.

 

تجمع جامعه قرآنی و عاشقان قرآن در مقابل سفارت سوئد

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید از سوی محمدحسن موحدی، قاری بین‌المللی کشورمان به صورتی رسمی آغاز شد. قبل از تلاوت این قاری جوان، حاضران در این مراسم با شعار‌هایی هتک حرمت ساحت قرآن کریم را محکوم کردند. دومین قاری این مراسم که از ساعت ۱۵ امروز آغاز شد، حسین فردی، یکی دیگر از قاریان بین‌المللی کشورمان بود.

تجمع جامعه قرآنی و عاشقان قرآن در مقابل سفارت سوئد

در ادامه این مراسم که از شبکه‌های قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن به صورت زنده پخش شد، فاطمه شیرازی، حافظ کل قرآن بیانیه جامعه قرآنی در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد را به زبان انگلیسی قرائت کرد.

تجمع جامعه قرآنی و عاشقان قرآن در مقابل سفارت سوئد

اجرای گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی محمد رسول‌الله (ص) بخش دیگری از برنامه‌های این مراسم بود و در ادامه بیانیه جامعه قرآنی در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم از سوی علی‌اکبر حنیفی، پیشکسوت قرآنی کشورمان قرائت شد.

در بخشی از متن این بیانیه آمده است: «امروز همه تلاش شیاطین این است که مبادا این کلام الهی به گوش جهانیان برسد که «قُل لَّئِنِ اجتَمَعَتِ الإنسُ وَالجِنُّ عَلَىٰ أَن یَأتُوا بِمِثلِ هَٰذَا القُرآنِ لَا یَأتُونَ بِمِثلِهِ وَ لَو کَانَ بَعضُهُم لِبَعضٍ ظَهِیرًا»؛ و این یعنی که اگر همه سرمایه معنوی بشری روی هم قرار بگیرد، حتی با سوره‌ای از سوره‌های قرآن نمی‌تواند برابری کند و راز این همه دشمنی سرسختانه اتباع شیطان با قرآن در همین است که «وَنُنَزِّلُ مِنَ القُرآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحمَةٌ لِّلمُؤمِنِینَ ۙ وَلَا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَسَارًا». در ادامه این مراسم حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت و در ادامه متن عربی بیانیه جامعه قرآنی در هتک حرمت قرآن کریم از سوی مهدی سیف، پیشکسوت و مدرس قرآنی کشور قرائت شد.

تجمع جامعه قرآنی و عاشقان قرآن در مقابل سفارت سوئد

در این مراسم که اجرای آن را حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه بر عهده داشت، اساتید، پیشکسوتان، مدرسان، قاریان، حافظان، مدیران و فعالان قرآنی کشورمان با سر دادن شعار‌هایی همچون «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «خطوط قرمز ما پیامبر است و قرآن»، «ما ملت قرآنیم فدایی قرآنیم»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق» و ... هتک حرمت قرآن کریم را محکوم کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۳ تير ۱۴۰۲
مرگ بر سوئد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۰ ۱۳ تير ۱۴۰۲
برمسلمانان واجب و لازم است دراین خصوص شکایتی در مجامع بین المللی حقوقی طرح نموده و به طور جدی پیگیر آن باشند و ایران می تواند به نمایندگی از بیش از دومیلیارد مسلمان درجهان این مهم را انجام دهد تا با محکومیت آنان دیگر شاهد چنین هتک حرمت به قرآن و مقدسات مسلمانان نباشیم .
-
ناشناس
۰۶:۱۸ ۱۳ تير ۱۴۰۲
لعنت خدا بر کسی که به کتاب خدا(قرآن ) اهانت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۲ تير ۱۴۰۲
خدا خیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۲ تير ۱۴۰۲
بس کنید دیگه تو همه چی نخود آش هستین . خوده خدا می‌دونه و بنده اش مگه نگفته کافران را فلان میکنم مگه نگفته قوم عاد و ثمود و لوط فلان کردم خب بذارید خدا خودش کاری بکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۲ تير ۱۴۰۲
درود
آخرین اخبار