اینتر اولین پیشنهاد منچستریونایتد برای اونانا را رد کرد/ عربستانی‌ها هم وارد رقابت شدند

نراتزوری پیشنهاد نخست مشتری انگلیسی برای خرید دروازه‌بان کامرونی این تیم را رد کرد و حالا او از عربستان هم پیشنهاد دارد.

به نقل از شبکه اسپورت‌ایتالیا، باشگاه اینتر پیشنهاد ۴۵ میلیون یورویی منچستریونایتد (با احتساب ۵ میلیون یورو پاداش) برای خرید آندره اونانا را رد کرد.

رقم درخواستی اینتری‌ها برای فروش دروازه‌بان کامرونی ۶۰ میلیون یورو است که با پرداخت ۵۰ میلیون یورو به عنوان رقم پایه و ۱۰ میلیون یورو پاداش هم رضایت باشگاه ایتالیایی جلب خواهد شد. پیشنهاد من‌یونایتد، اما فاصله زیادی با این رقم داشته و به همین دلیل هم اینتری‌ها فوراً آن را رد کرده‌اند به خصوص که اونانا مشتریان دست به نقد دیگری هم دارد که یکی از آن‌ها چلسی است.

اکنون، اما یک مشتری متمول دیگر هم وارد رقابت جذب اونانا شده و آن باشگاه النصر عربستان است، تیمی که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد و به خاطر مصدومیت دروازه‌بانش داوید اوسپینا، به دنبال خرید دروازه‌بانی جدید است.

 این باشگاه که به تازگی دیگر بازیکن اینتر، مارسلو بروزوویچ را هم خریده است، ابایی از ولخرجی برای خرید ستاره‌های حال حاضر فوتبال اروپا ندارد و اینتر هم ترجیح می‌دهد که دروازه‌بانش را به تیمی بدهد که پول بیشتری بپردازد. با این اوصاف ظاهراً اینتری‌ها خیلی حوصله چانه‌زنی برای فروش اوانانا را ندارند و می‌خواهند برای فروش او تا ۲۰ جولای (۱۶ روز دیگر) مهلت تعیین کنند و پس از آن او با توجه به سخت شدن کارشان برای خرید دروازه‌بان جایگزین، از فروش بازیکن خودداری خواهند کرد.

گزینه اینتر برای جانشینی اونانا در صورت فروش او، مارکو کارنسکی، دروازه‌بان جوان تیم فوتبال آتالانتا است که اخیر در تیم زیر ۲۱ سال ایتالیا هم حضور داشت. کارنسکی ۲۳ ساله محصول آکادمی باشگاه آتالانتا است و دو فصل اخیر در تیم کرمونزه حضور داشت. لاتزیو فصل گذشته قصد خرید این دروازه‌بان را داشت، اما به دلیل عمل جراحی که روی کتف او انجام شد، از انجام این خرید صرفنظر کرد. مبلغ درخواستی آتالانتا برای فروش دروازه‌بانش نزدیک به ۲۰ میلیون یورو است که البته امکان کاهش آن با تعیین درصدی سود از فروش بازیکن به تیم بعدی‌آش برای باشگاه شهر برگامو، وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار