
آقای محمود ملازینل گفت: با بهرهبرداری از قطعه دوم آزاد راه تهران _ شمال ما شاهد کاهش ۵۰ دقیقه ای مسیر و ۵ کیلومتری طول مسیر خواهیم بود.
به گفته مديركل امور مجريان آزادراه ها، قطعه دوم آزاد راه تهران_ شمال به طول ۲۲ كيلومتر دارای بيشترين حجم تونل و پل در یک پروژه است به طوریکه ۸۶ درصد مسير از پل و تونلتشكيل شده است که اين موضوع نشان دهنده حجم سنگين عمليات اجرايی به همراه پيچيدگی های فنی در ساخت یک آزادراه است.
او تاکید کرد: با بهرهبرداری از قطعه یک و باند رفت قطعه دوم طول مسیر تهران تا شمال ۲ساعت و ۱۰ دقیقه کاهش می یابد.
ملازینل گفت: در این مسیر ۱۶ تونل به میزان ۱۲ کیلومتر و ۳۰۰ متر و دارای ۹ پل به طول یک کیلومتر قرار دارد.
او گفت: میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در این مسیر ۵هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که ارزش روز آن ۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است.
با خبررفتنتون کولاک کردین
به جنوب را به امان خدا سپردن چسبیدن به مسیرهای شمالی ، چهل و سه سال کارهای بیهوده و بودجه حرام کن
آیا ارزش این همه هزینه را دارد؟
هرجا بر توان و تخصص داخلی اعتماد شد به نتیجه مطلوب رسیدیم.
فقط نگران عوارض ش هستیم.
اینجوری که دارن عوارض میگیرن به رفت و برگشت یه میلیون تومن ممکنه آب بخوره
اما هنوز خبری نیست
اگر پردیس رونق بگیره قیمت واحد درتهران به نصف کاهش میابد
چرا اتصال گسترش مترو تا پردیس به تاخیر میندازن حالا دنبال معما بگردید چرا چرا؟؟؟؟؟؟
اگرگسترش میدادن بار ترافیک تا پردیس به صفر می رسد
از هدررفت سوخت جلوگیری میشود
مردم راحت تر رفت آمد میکردن
ساخت ساز و واحدهای خالی پر میشدند
گسترش پردیس یعنی شکست قیمتها درتهران
رفت آمد راحتی سفر مهمترین در کاهش آلودگی هوا و هدر رفت منابع ملیست متاسفانه چرا قصور میکنند جای سوال است
استان تهران رو باید خلوت کنن نه با مترو و تونل کشی جمعیتش رو زیادکنن
حالا خدا کنه مراقب محیط زیست هم باشید میلیونی نریزن تو جنگلها هرکی یک کیسه خاک ببره و درخت قطع کنه
جنگل هیرکانی داره نابود میشه. همش تبدیل شده به ویلا و مهمانسرا. ویران نکنید این محیط زیست رو.