یک راس بچه آهو از منزل مسکونی در مشهد کشف شد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با حضور به موقع ماموران کلانتری سناباد مشهد یک راس بچه آهو از یک منزل مسکونی کشف و تحویل محیط زیست شد.

 احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی تماس شهروندان مبنی بر صدای پی در پی و مشکوک یک بره در یک منزل مسکونی در محدوده خیابان سناباد بلافاصله تیمی از ماموران این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد که مالک منزل ۲ روز پیش به جرم نزاع دستگیر و روانه زندان شده و ماموران کلانتری سناباد با توجه به قطع نشدن صدای بره با کسب مجوز قضایی وارد منزل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از منزل موردنظر، بره آهویی که بدون آب و علف در داخل حمام حبس شده بود را کشف کردند. با حضور به موقع ماموران کلانتری سناباد این بره آهو که از تشنگی و گرسنگی رمقی برایش نمانده بود از مرگ حتمی نجات یافت و بلافاصله تحویل ماموران اداره محیط زیست شد.

نگهبان ادامه داد: پلیس ضمن برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه حافظ منابع طبیعی و محیط زیست نیز بوده و هرگز اجازه نخواهد داد تا شکارچیان گونه‌های تحت حفاظت را طعمه اعمال مجرمانه خود کنند.

برچسب ها: آهو ، ماموران پلیس ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۶ تير ۱۴۰۲
این ک دوتاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۶ تير ۱۴۰۲
الهی بگردم من چطور دلشون میاد این زبون بسته هار و آزار بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۶ تير ۱۴۰۲
حالا یه جرم دیگه هم به جرمش اضافه میشه
آخرین اخبار