ترویج بی حجابی از اهداف جنگ ترکیبی دشمن است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ترویج بی حجابی را از اهداف جنگ ترکیبی دشمن عنوان کرد.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان گفت: یکی از اهداف دشمن در جنگ ترکیبی، ترویج بی حجابی است و بر همین اساس هنجارشکنی برخی از افراد بی حجاب، سازمان یافته است که به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

او با اشاره به در پیش بودن هفته عفاف و حجاب افزود: امسال شعار این هفته پای خانواده ایستاده ایم است و بر همین اساس تمام دستگاه‌ها باید برنامه‌های خود را با محوریت استحکام بنیان خانواده و با رویکرد آموزه‌های دین مبین اسلام اجرا کنند.

طالبی بیان کرد: هر کجا افراد در زمینه دین مبین اسلام حرکت کرده اند بنیان خانواده مستحکم‌تر و هر کجا بر اساس رویکرد غربی حرکت کرده اند بنیان خانواده متزلزل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی فضاسازی تبلیغی و محیطی، نشست‌ها و همایش‌های تبیینی با گفتمان عفاف و حجاب، مسابقات فرهنگی و هنری، تبیین واقعه گوهرشاد و برگزاری مراسم‌های مردمی را از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در استان بر شمرد و تصریح کرد: علاوه بر آن تجلیل از بانوان و دختران محجبه و موفق، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و تولیدات فرهنگی، تولیدات چند رسانه‌ای و پویش‌های رسانه‌ای و مجازی و اجتماعات مردمی با موضوع پای خانواده ایستاده ایم در این هفته برگزار خواهد شد.

برچسب ها: جنگ ترکیبی ، بی حجابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.