در اجتماع بزرگ عفاف و حجاب مطرح شد؛

توجه ویژه شهدا به حجاب/ بی حجابی گناهی بزرگ است

استاد حوزه علمیه گفت: شهدا در وصایای خود به مسئله حجاب تأکید ویژه کرده اند.

همزمان با سراسر کشور، اجتماع بزرگ عفاف و حجاب در روز ملی عفاف و حجاب در بیرجند آغاز شد.

این مراسم با حضور بانوان، روحانیان و دیگر اقشار جامعه در میدان ابوذر بیرجند در حال برگزاری است.


بیشتر بخوانید


دست خدا بر سر ما خامنه‌ای رهبر ما، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، حجاب سایه سر زنان است، هنجار شکن حیا کن، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، از شعار‌هایی است که شرکت کنندگان در اجتماع عفاف و حجاب بیرجند سر می‌دهند.

ضرورت رعایت حجاب در ادارات

حجت الاسلام فاطمی استاد حوزه علمیه در اجتماع بزرگ عفاف و حجاب در بیرجند که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، گفت: موضوع حجاب را می‌توان در وصیت نامه شهدا پیدا کرد و شهدای خطه خراسان جنوبی نیز به این مسئله اشاره کرده اند.

او افزود: اکثر مردمی که با قرآن در ارتباط هستند می‌دانند که حجاب واجب دینی است و منکر آن مرتد است و مسئله تازه‌ای نیست که در عصر حاضر به وجود آمده باشد.

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه چادر حجاب کامل است، اظهار کرد: در قرآن نیز به این موضوع تصریح شده است و می‌توان پاسخ افرادی را داد که می‌گویند قرآن به حجاب نپرداخته است.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: باید برای رعایت حجاب در کشور، از حاکمیت آغاز کرد و در ادارات دولتی نیز به این مسئله توجه شود تا جلوی مفاسد گرفته شود.

او با بیان اینکه پیاده سازی حجاب زمانی کامل صورت می‌گیرد که از دولت آغاز شود، بیان کرد: بی حجابی گناهی کبیره است و هر گناهی از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) تعزیر و مجازات دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صدر
۰۳:۴۲ ۲۲ تير ۱۴۰۲
مسئله حجاب با راهپیمایی و همایش و شعار حل نمیشه ،راه حل مشکل بدحجابی و بی حجابی چند تا چیز۱.گشت ارشاد باید دوباره برگرده ،حذف گشت ارشاد بزرگترین اشتباه بود ۲.جریمه سنگین مالی و محدودیت های اجتماعی و کیفری و تعزیری باید وضع بشه ۳.نهادهای فرهنگی و آموزشی باید از کودکی ،کودکان رو عاشق اسلام و صدر اسلام بار بیارن به طوری که کودکان عاشق صدر اسلام باشند وقتی عاشق صدر اسلام شدند خود به خود در اسلام حل میشن و خیلی مشکلات حل میشه.ما متاسفانه کلا بر خلاف شعارهای اسلامی که میدیم هر آنچه که مربوط به اسلام و تاریخ صدر اسلام یا سانسور میکنیم یا حذف میکنیم.خوب افراد جامعه چطوری اسلامی بشن وقتی نه صدر اسلام میفهمن نه با پیامبر و یارانش همزاد پنداری می‌کنند نه چیزی از جهادها و فتوحات و دلاوری ها و حماسه های قهرمانان مسلمان در تاریخ میدونن.خوب معلومه چنین جامعه ای هیچوقت اسلامی نمیشه چون اصلا چیزی از اسلام نمیفهمه.میشه یه جامعه متناقض و آشفته و التقاطی