ایلان ماسک به مارک زاکربرگ هشدار داد

یک روز بعد از راه‌اندازی شبکه اجتماعی تردز ایلان ماسک مالک توئیتر به مارک زاکربرگ هشدار داد و او را ضمنی به تقلب از توئیتر متهم کرد.

ماسک با متهم کردن شرکت متا به استخدام مهندسان سابق توئیتر، گفت: رقابت خوب است، ولی تقلب نه. ماسک بامداد جمعه هم در یک توئیت دیگر گفت که ۴۴ میلیارد دلار برای توئیتر هزینه کرده و حالا زاکربرگ تصمیم گرفته که اپلیکیشن او را کپی کند. او در آخر نوشت: زاک، تو را در قفس می‌بینم.

یک روز بعد از راه‌اندازی شبکه اجتماعی «تردز» توسط شرکت مادر اینستاگرام و فیسبوک، ایلان ماسک مالک توئیتر به مارک زاکربرگ هشدار داد و او را ضمنی به تقلب از توئیتر متهم کرد.

ماسک با متهم کردن شرکت متا به استخدام مهندسان سابق توئیتر، گفت: رقابت خوب است، ولی تقلب نه.

ماسک بامداد جمعه هم در یک توئیت دیگر گفت که ۴۴ میلیارد دلار برای توئیتر هزینه کرده و حالا زاکربرگ تصمیم گرفته که اپلیکیشن او را کپی کند. او در آخر نوشت: زاک، تو را در قفس می‌بینم.

متا که شرکت مادر فیسبوک و اینستاگرام است، روز چهارشنبه شبکه اجتماعی تردز را راه‌اندازی کرد که در همین دو روز، توانست ده‌ها میلیون کاربر جدید کسب کند. این شبکه اجتماعی شبیه توئیتر است و کاربران ضمن لایک و ری-پست، محدودیت کاراکتری توئیتر را ندارند.

ایلان ماسک مالک توئیتر در نامه‌ای که توسط وکیلش به مارک زاکربرگ ارسال کرد خواستار توقف استفاده از داده‌ها و اطلاعات کارمندان سابق توئیتر که حالا در استخدام پروژه تردز هستند، شد.

چند ماه پیش ماسک توئیتر را خرید و بیش از ۸۰ درصد کارکنان این شبکه اجتماعی را تعدیل کرد.

 آلکس اسپیرو، وکیل توییتر در نامه به زاکربرگ مدعی شد که متا با استخدام کارکنان سابق توئیتر، اسرار تجاری این شرکت را در اپلیکیشن تردز استفاده کرده است.

یک سخنگوی متا در واکنش گفته که کارکنان پیشین توئیتر در طراحی متا نقشی نداشته‌اند.

برچسب ها: توئیتر ، اینستاگرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۷ تير ۱۴۰۲
کلا آمریکا میخواد توئیتر رو جمع کنه
آخرین اخبار