تحرکات منچستر برای طارمی جدی شد

رسانه انگلیسی از تحرکات جدی باشگاه منچستر یونایتد برای جذب ستاره ایرانی خبر داد.

سایت «ساکر تایمز» انگلیس در گزارشی از جدی شدن تحرکات باشگاه منچستر یونایتد برای جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو خبر داد.

این رسانه انگلیسی نوشت: منچستریونایتد به دنبال افزایش علاقه خود برای جذب مهاجم جدید پس از ورود رسمی میسون مونت است. ظاهرا شیاطین سرخ مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو را زیر نظر دارند که می‌تواند با مبلغی حدود ۲۰ میلیون دلار در دسترس باشد.

مهدی طارمی می‌تواند گزینه مقرون به صرفه‌ای برای یونایتد باشد. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است یونایتد به صورت جدی به دنبال این ستاره ایرانی است. باشگاه پورتو اگر پیشنهاد ۲۰ میلیون یورویی از منچستر به دستش برسد به نظر وسوسه خواهد شد تا ستاره ایرانی اش را بفروشد.

طارمی فصل گذشته در پرتغال فصل بسیار خوبی را سپری کرد و در ۳۳ بازی ۲۲ گل به ثمر رساند و همچنین در ۷ بازی لیگ قهرمانان ۵ گل به ثمر رساند. این دومین دوره متوالی بود که مهاجم ایرانی حداقل ۲۰ گل در لیگ پرتغال به ثمر رساند، در حالی که از آغاز فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ تاکنون ۳۰ پاس گل نیز برای پورتو ثبت کرده است.

برچسب ها: منچستر ، طارمی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۶ تير ۱۴۰۲
انشاءالله که هر روز بهتر و بهتر بدرخشی افتخار ایران هستید
Australia
Bm20
۱۴:۴۱ ۱۶ تير ۱۴۰۲
سلام
میترسم آخرش سرش از هیچ دربیاید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۶ تير ۱۴۰۲
به قول بابا پنجعلی
الکی میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۶ تير ۱۴۰۲
به امید خدا کاشکی مهدی بره منچستر یونایتد. چون هم مهدی بازیکن محبوب ایران هستش و هم منچستر تیم محبوب من هستش. ایشاله که جور بشه بره منچستر.
آخرین اخبار