۶۰۰ اثر به نهمین جشنواره مطبوعات قزوین ارسال شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از ارسال ۶۰۰ اثر به دبیرخانه نهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان خبر داد و گفت: این جشنواره برای اولین بار به مدت سه روز در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

محمد حسین فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: این جشنواره با هدف ارتقای کیفی محتوای نشریات و تقویت روزنامه‌نگاری حرفه‌ای، بررسی رخداد‌ها و مسائل مهم استان در رسانه‌های خبری و ارائه راهکار‌های مناسب، بیان ظرفیت‌ها و جریان سازی رسانه‌ای به منظور ایجاد ارتباط مؤثر میان مردم و مسوولان در حوزه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فعال و برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و فعالین فضای مجازی چهارشنبه ۲۱ تیرماه برگزار می‌شود.

فائزی تصریح کرد: بیش از ۶۰۰ اثر در بخش‌های خبر، گزارش و تحلیل، عکس و گزارش تصویری، مصاحبه، کلیپ و ویدئو‌های خبری، سرمقاله و یادداشت، تیتر و بخش ویژه بلاگر‌ها به بخش مسابقه این رویداد راه یافته بودند.

این مسوول تاکید کرد: هم افزایی ظرفیت‌های رسانه‌ای، بررسی استان در رسانه‌های خبری و ارائه راهکار‌های مناسب، بیان ظرفیت‌ها و جریان سازی رسانه‌ای به منظور ایجاد ارتباط مؤثر میان مردم و مسئولان برای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فعال و ارتقای محتوای کیفی نشریات و تقویت روزنامه نگاری حرفه‌ای از جمله اهداف این جشنواره بود.

وی خاطرنشان کرد: تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، امیدبخشی، تهدیدات و فرصت‌های فضای مجازی، زن و خانواده، جمعیت و فرزند آوری، جنگ رسانه‌ای و شناختی، نشاط اجتماعی، جهاد تبیین، بحران آب و خشکسالی، آلودگی هوا، دشت قزوین، باغستان‌های سنتی قزوین، مدیریت شهری، حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از جمله محور‌های این جشنواره است.

فائزی اضافه کرد: این جشنواره طی سه روز در سه بخش رسانه‌ها، روابط عمومی‌ها و گفتگوی مساله محور بین رسانه‌ها وعمومی‌ها تدارک دیده شده و همچنین دوره خبر نویسی و گزارش نویسی ویژه اصحاب رسانه و دوره برند سازی ویژه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در حاشیه آن برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار