رئیسی سه‌شنبه به قاره آفریقا می‌رود

سه کشور کنیا، زیمبابوه و اوگاندا مقاصد رئیس‌جمهور در سفر به قاره آفریقا هستند.

رئیس جمهور با هدف تقویت روابط با کشور‌های دوست و همسو و در راستای تنوع‌بخشی به مقاصد صادراتی و ایجاد زمینه‌های همکاری سیاسی و تجاری، به دعوت رسمی روسای جمهور کنیا، اوگاندا و زیمباوه، صبح سه‌شنبه عازم سفری سه روزه به این سه کشور خواهد شد.

استقبال رسمی از رئیس جمهور، دیدار دوجانبه روسای جمهور، برگزاری نشست‌های مشترک هیئت‌های عالی رتبه دو کشور، امضای اسناد همکاری و تشریح نتایج رایزنی‌های رسمی در نشست مطبوعاتی مشترک بخش از برنامه‌های رئیسی در سفر به کشور‌های کنیا، اوگاندا و زیمباوه است.

رئیس جمهور در این سفر‌ها همچنین در راستای معرفی متقابل ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری ایران و این کشورها، نشست‌هایی را با حضور تجار، فعالان بازرگانی و مقامات اقتصادی ایران و کشور‌های میزبان برگزار خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۲۱:۱۹ ۱۷ تير ۱۴۰۲
درود خداقوت احسنت مرحبا ایوالله ماشاءالله بر شما رییس جمهور محترم مردمی انقلابی خستگی ناپذیر شایسته کارآمد خردمند مدبر امید که بتوانید با کل کشورهای قاره آفریقا ارتباط نزدیک دوستانه صلح آمیز پر منفعتی در همه زمینه های تجاری اقتصادی توریستی و غیره ... برقرار کنید که برد برد باشد تا از هر لحاظ هر اموری منفعت بسیار بسیار بسیار زیادی نسیب ایران اسلامی عزیزمان شود و شما می توانید چرا که نشان دادید که مرد عمل خردمندانه هستید . التماس دعا و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
گرچه از فردی که هنوز املای درست کلمات را نمی داند نمی شود انتظار داشت علت این سفر را بفهمد اما من باب وظیفه لازمه توضیح بدم که رییس جمهور مجبوره برای خرج کردن ارزهای آفریقایی که چین بابت پول نفت بهش داده به این سفر بره و کالاهای ساخت آفریقا رو وارد کنه البته اگه آفریقایی ها رضایت بدن پول ملی خودشون رو به جای ارز معتبر قبول کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۷ تير ۱۴۰۲
رییس‌جمهور هم مسافرت را دوست دارد بعد بازنشستگی می تواند خاطرات سفرهایش را بنویسد
آخرین اخبار