قصرشیرین پذیرای یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر در کنگره عظیم اربعین حسینی

سرپرست فرمانداری قصرشیرین از میزبانی این شهرستان در صورت ۲۴ ساعته شدن مرز خسروی برای پذیرایی از یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر در کنگره عظیم اربعین حسینی خبر داد.

محمد نجفی سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت : مردم استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین از دیرباز افتخار میزبانی و خادمی زوار امام حسین (ع) را داشته اند و مهمان نوازی این مردم نیز شهره عام و خاص است.

وی اظهار کرد: قصرشیرین و مرز خسروی از دیرباز اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین مرز برای تردد زوار به کربلای معلا و عتبات عالیات بوده بوده که به طور قطع امسال هم میزانی شایسته برای زائران خواهد بود.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: تمام امکانات و توان خود را برای پذیرایی شایسته از زائران به کار خواهیم گرفت و زیرساخت‌های مرز نیز برای خدمات رسانی به زوار در حال تقویت و آماده سازی است.

نجفی ادامه داد: سال گذشته ۵۰۰ هزار نفر زائر از مرز خسروی به عتبات عالیات و کربلای معلی تردد کردند که امسال شاهد افزایش چند برابری تعداد زائران خواهیم بود و به طور یقین مردم نیز آماده میزبانی زائران هستند، چون ما اعتقاد داریم که برداشتن یک قدم برای خدمت به ائمه و زوار آقا امام حسین (ع) منجر به برکت در زندگی دنیا و آخرت می‌شود.

او ادامه داد: کنگره عظیم اربعین حسینی در تاریخ بی سابقه است، چون ۲۰ میلیون زائر از سراسر دنیا در این همایش بزرگ و معنوی و خدمات رسانی به آن‌ها همگی توفیقی است که خود امام حسین (ع) عنایت می‌کند و دشمن از این همایش و تجمع بزرگ معنوی هراس دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.