از صدور ۶۱۷ سند تک برگ در شهرستان صحنه تا اتصال ۲۱۴ فروشگاه به طرح کالابرگ الکترونیکی

سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه از صدور ۶۱۷ سند تک برگ (کاداستر) برای ۱۱۰ هزار هکتار از ۲۸ پلاک اراضی ملی و منابع طبیعی این شهرستان خبر داد.

غلامرضا شهبازی سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه گفت : اتمام طرح کاداستر که با همکاری و پیگیری‌های ادارات ثبت اسناد و منابع طبیعی صحنه تحقق یافت از راهبرد‌های مهم دولت برای ثبت مالکیت و جلوگیری از بهره برداری غیر قانونی از اراضی ملی و پیشگیری از هرگونه تجاوز به این اراضی و حد نگاری آن با اراضی شخصی مردم محسوب می‌شود.

وی افزود: حدنگاری و صدور اسناد مالکیت برای حفظ کاربری اراضی و جلوگیری از تغییر کاربری آن‌ها از ضرورت‌های تولید پایدار است و می‌تواند در جهت حمایت از تولید داخلی و جهش تولید در بخش کشاورزی و توسعه اقتصادی نقش داشته باشد.

سرپرست فرمانداری صحنه بابیان اینکه شهرستان صحنه در بحث کاداستر جزو شهرستان‌های پیش رو و برتر استان است، گفت: کاداستر اراضی ملی به عنوان پیش زمینه کاداستر اراضی کشاورزی گام مهمی در راستای سند دار شدن اراضی کشاورزی است.

این مقام مسئول به برخی مزایای اجرای طرح کاداستر اشاره و تأکید کرد: با کاداستری شدن اراضی منابع طبیعی علاوه‌بر برطرف شدن بسیاری از مشکلات ثبتی، جعل اسناد و سوءاستفاده از این اراضی به شدت کاهش پیدا می‌کند.

۲۱۴ فروشگاه در شهرستان پاوه به طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شدند

معاون برنامه ریزی فرمانداری پاوه با بیان اینکه هم اکنون ۱۱ قلم اساسی در طرح کالا برگ الکترونیکی تعریف شده اند گفت: این اقدام راستای در حمایت از تولید داخلی و تامین اقلام مورد نیاز شهروندان انجام شده است.

هوشیار عبدالله زاده اگفت: صاحبان واحد‌های صنفی در صورت تمایل می‌توانند در این طرح شرکت کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.