آغاز نهضت آسفالتِ معابرِ روستا‌های بخش نگین کویرِ فهرج

بخشدار نگین کویر از آغاز نهضت آسفالت ۶۳ هزار متر مربع از معابر روستا‌های بخش نگین کویرِ فهرج با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان خبر داد.

میراولیائی بخشدار به اتفاق پاکزاد رئیس بنیاد مسکن شهرستان فهرج و شورای اسلامی و دهیار اسماعیل آباد از عملیات اجرای آسفالت معابر روستا‌های بخش نگین کویرِ فهرج بازدید کردند.

میراولیائی بخشدار فهرج در حاشیه این بازدید گفت: طرح هادی و آسفالت معابر روستای اسماعیل آباد با همکاری بنیاد مسکن و دهیاری روستا به متراژ ۱۰ هزار متر مربع و اعتبار ۳ میلیارد تومان و ۷۰ تن قیر از محل اعتبارات قیر مشارکتی در حال اجرا است.

او افزود: در روز‌های آتی، آسفالت معابر روستا‌های سه کهور، اسدآباد انگوری، علی آباد شهنوازی و الله آباد (۱) در بخش نگین کویر از محل اعتبارات قیر مشارکتی با همکاری بنیاد مسکن شهرستان و دهیاری‌ها در مجموع به متراژ ۵۰ هزار متر مربع اجرا خواهد شد. 

میراولیائی تصریح کرد: طرح هادی و آسفالت معابر روستای پیروز آباد به متراژ ۳ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی بنیاد مسکن در چند روز آینده اجرا می‌شود.

بخشدار نگین کویرِ فهرج نیز گفت: نهضت آسفالت ۶۳ هزار متر مربع از معابر روستا‌های بخش نگین کویرِ فهرج با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان آغاز شده است.

او از توجه، حمایت و پیگیری‌های سعیدنیا فرماندار و پاکزاد رئیس بنیاد مسکن شهرستان فهرج و تلاش‌های دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌های مذکور برای آسفالت معابر روستا‌ها تشکر و قدردانی کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.