آسفالت بیش از یک میلیون مترمربع از معابر شهر ارومیه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در اجرای نهضت آسفالت، بیش از یک میلیون مترمربع از معابر شهر ارومیه آسفالت می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر لزوم لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری از آغاز نهضت آسفالت معابر شهری خبر داد و گفت: با کمک اکیپ آسفالت سازمان عمران شهرداری و ۲ پیمانکار در حال آسفالت یک میلیون مترمربع از معابر شهر است.

علی مصطفی‌زاده با بیان اینکه نهضت آسفالت خیابان‌ها و معابر سطح شهر از اردیبهشت گذشته آغاز شده و بر اساس شرایط جوی تا آبان امسال ادامه دارد، افزود: ۱۵ تیرماه یک چهارم از هدف گذاری این طرح پیش رفته و عملیات آسفالت حدود ۲۰ خیابان بزرگ تا این لحظه به اتمام رسیده است.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و برنامه ریزی شهری شورای شهر ارومیه با اشاره به درخواست متعدد مردمی برای پیگیری آسفالت ریزی معابر شهر ارومیه ادامه داد: متاسفانه برخی از خیابان‌های ارومیه حدود ۲۵ سال پیش آسفالت شده‌اند که برنامه ریزی کردیم معابری که از عمر آسفالت آن‌ها ۱۵ سال می‌گذرد، در اولویت آسفالت ریزی قرار گیرند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اعتبار پیش بینی شده برای نهضت آسفالت شهرداری ارومیه گفت: علاوه بر اعتبار آسفالت اکیپ شهرداری، یک پیمانکار با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان، کار خود را به اتمام رساند و پیمانکار دیگری با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان کار خود از حدود ۱۰ روز قبل آغاز کرده است.

مصطفی‌زاده با اشاره به انباشت مشکلات متعدد شهری در شهرداری ارومیه از ۱۰ سال قبل یادآور شد: مشکلات همچون آسفالت، فرسودگی سیستم حمل و نقل شهری، ترافیک از مهمترین مشکلات شهری ارومیه است که مدیریت شهری در صدد حل آن‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۸ تير ۱۴۰۲
اول ورودی شهرک شاهد ارومیه از طرف بنگاه‌ها شش ماه است شخم زده شده و آسفالت می‌خواهد چرا اقدامی نشده؟
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۸ تير ۱۴۰۲
خواهش میکنم یه لطفی هم به راه شهرگ گلمان بکنین بخدا خسته شدیم