مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش‌افزوده بهار تمدید شد

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش‌افزوده دوره اول فصل بهار سال ۱۴۰۲ تا ۲۶ تیرماه سال جاری خبر داد.

علی حسین‌پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان اظهار کرد: به منظور تکریم مؤدیان مالیاتی و فراهم آوردن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان، مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیات بر ارزش‌افزوده دوره اول (بهار) سال ۱۴۰۲، تا روز دوشنبه ۲۶ تیرماه تمدید شد.

وی افزود: مؤدیانی که اظهارنامه مالیات بر ارزش‌افزوده مربوط به دوره بهار سال ۱۴۰۲ را تا پایان روز دوشنبه ۲۶ تیرماه تسلیم کنند، امکان برخورداری ۱۰۰ درصدی بخشودگی جرائم عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر برای دوره مزبور و تأخیر در پرداخت مالیات و عوارض متعلق تا تاریخ مذکور را در صورت درخواست کتبی دارند.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد: به منظور رسیدگی و پذیرش اعتبار مالیات بر ارزش‌افزوده خرید‌های انجام شده به استناد صورتحساب‌های صادره خارج از سامانه مؤدیان، مؤدیان عضو سامانه مؤدیان نیز مکلف به تسلیم اظهارنامه تا تاریخ تعیین شده، هستند.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: لازم است مؤدیان مالیات بر ارزش‌افزوده با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی my.tax.gov.ir نسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات خود اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.