منابع درآمدی حاصل مالیات در استان سمنان هزینه می‌شود

استاندار سمنان گفت: مباحث و موارد مرتبط با مالیات و اقدامات صورت گرفته از محل پرداخت مالیات در راستای نهادینه سازی فرهنگ‌مالیاتی باید برای عموم مردم استان تبیین و اطلاع رسانی شود.

هاشمی،  در بازدید از اداره کل امور مالیاتی استان  اظهار کرد: منابع درآمدی حاصل از پرداخت مالیات توسط مردم، کسبه، اصناف،‌ واحدهای تولیدی و سایرین در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، اقتصادی و ... در استان هزینه می شود که لازم است این مهم برای آحاد اقشار جامعه تبیین و اطلاع رسانی شود.

وی افزود: مالیات یکی از منابع مالی درآمدی دولت است که در برنامه‌ هفتم نیز به آن توجه و تاکید ویژه شده است.

استاندار سمنان خاطر نشان کرد: بحث پرداخت‌ اعتبار ارزش افزوده از محل دریافت مالیات به شهرداری های استان یکی از موارد و اقدامات ارزنده ای است که تحول خوبی را در مدیریت شهری ایجاد خواهد کرد.

هاشمی بیان کرد: تکریم ارباب رجوع و گره‌گشایی از مشکلات و مباحث‌ مرتبط با امور مردم در حوزه مالیات به صورت ویژه و مستمر در دستور کار اداره کل امورمالیاتی استان قرار داشته باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: ضرورت دارد اداره کل امور مالیاتی استان همچون گذشته که در بحث راه اندازی و افزایش ظرفیت واحد های تولیدی استان اقدام کرد، در آینده نیز با جدیت در این‌ مسیر گام بردارد.

استاندار سمنان گفت: بخش عمده ای از دریافت مالیات و منابع درآمدی این حوزه از محل فعالیت واحد های تولیدی و صنعتی در سطح استان است.

وی همچنین در دیدار با اعضای انجمن صنفی رانندگان، کار فرمایان و شرکت های حمل و نقل استان گفت: رانندگان حوزه حمل و نقل استان در بحث تحقق رشد اقتصادی، تولید ثروت،‌ مدیریت بحران، راهیان نور و برنامه های مختلف فرهنگی و دینی، نقش آفرینی مطلوبی داشتند که جای تقدیر دارد.

 استاندار سمنان افزود: فعال کردن واحد های راکد و همچنین افزایش ظرفیت فعالیت واحد های تولیدی و صنعتی استان در بحث حمل و نقل عمومی و معیشت رانندگان نیز تاثیر مستقیم خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.