مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد؛

اختصاص میز خبرنگاران در شرکت شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: رسانه‌ها نقش بسیار مهم و تاثیر گذار در توسعه صنعتی استان ایفا می‌کنند که باید از این ظرفیت مهم، به نحو احسن و صحیح استفاده شود.

هاشم علایی اظهار داشت: از مهمترین اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی که با مشارکت رسانه‌ها محقق خواهد شد، تلاش برای اشتغال‌آفرینی و حمایت از تولید است که تحقق این هدف مهم، در قالب تامین زمین و اعتبارات عمرانی، جذب سرمایه‌گذار و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای القای ذهنیت تولید و سرمایه گذاری بین آحاد مردم بدست خواهد آمد.

او تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ضمن احترام به عموم اصحاب رسانه، این آمادگی را دارد تا در تمامی جلسات، بازدید‌ها و مراسم‌ها، پذیرای اهل قلم باشد تا نسبت به اطلاع رسانی‌های دقیق و صحیح اقدام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برای این منظور، در اتاق مدیریت این شرکت میز خبرنگاران اختصاص داده شده است که تا هریک از خبرنگاران در صورت تمایل می‌توانند در آن حاضر و شنوای موضوع جلسات باشند.

او رسانه‌ها را ابزاری مهم در راه تولید و جذب سرمایه گذار برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با کمک اصحاب رسانه، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر صنعت استان و حل مشکلات واحد‌های تولیدی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.