برگزاری اجتماع بزرگ عفاف و حجاب در کرج

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ عفاف و حجاب در کرج گفت: از بانوان محجبه برای حضور در این اجتماع دعوت می‌کنیم.

سعید جابری انصاری گفت: در آستانه گرامیداشت روز عفاف و حجاب از عموم بانوان محجبه و انقلابی استان دعوت به عمل می‌آوریم تا در اجتماع سراسری که روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه همزمان با گرامیداشت روز عفاف و حجاب که دفاع از عفت و غیرت و پاسخ به رذالت و خباثت دشمنان نظام جمهوری اسلامی است، حضور پیدا کنند.

وی این اجتماع سراسری را دفاع از حجاب و عفت بانوان دانست و گفت: زنان و دختران انقلابی باید عمل‌دار این اجتماع سراسری در استان البرز باشند و بار دیگر پایبندی خود را به اصول و مبانی اسلامی و انقلابی اثبات کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز متذکر شد: این اجتماع سراسری پنجشنبه ۲۲ تیرماه ساعت ۱۷ و ۳۰ عصر در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) برای حمایت از بانوان محجبه و انقلابی در روز عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۱ تير ۱۴۰۲
عوض عفاف و حجاب ، بفکر بحران آب باشید ، اینقدر که نگران حجاب و عفاف هستید ، کاش یه سر سوزن بفکر رفاه و آسایش مردم بودید ، ۲۰۰۰ تا جوان دختر و پسر رو بخاطر زن ، زندگی ، آزادی ، کشتید ، حال یاد مسجد گوهرشاد افتادید .... واقعا ، کاراتون یکی از یکی ، مضحک تره ، الان بفکر خنجری که روسها از پشت بهتون ژدن باشید ، چون باید هر روز منتظر خنجر بعدی باشید ....