کارخانه متخلف فرش در خراسان رضوی به هزار و ۸۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: مدیر عامل یک کارخانه فرش در شهرک صنعتی بینالود به دلیل گرانفروشی به هزار و ۸۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

سید مرتضی مدنی گفت: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی از این کارخانه فرش، مشخص شد مدیرعامل آن بدون مجوزهای قانونی، قیمت فرش‌ها را خودسرانه افزایش داده است.

وی اضافه کرد: با توجه به موجودی انبار، میزان تخلف ۴۳ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال برآورد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: این پرونده در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی طرقبه و شاندیز رسیدگی شد و طبق بررسی کارشناسان، این کارخانه، ۳۷۵ میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال از شاکیان پرونده مبلغ اضافی دریافت کرده است.

مدنی افزود: متهم پرونده علاوه بر جریمه هزار و ۸۰ میلیارد ریالی، مکلف شد مبالغ اضافه دریافتی به مشتریان را بازگرداند و برای پروانه این واحد مهر تخلف مرتبه اول صادر شد.

شهرک صنعتی بینالود ۱۱۰ هزار هکتار وسعت دارد که ۷۰ هکتار از آن کاربرد صنعتی دارد، این شهرک در ۵۰ کیلومتری جاده مشهد – نیشابور واقع شده است و صنایع بزرگی مانند ایران خودرو خراسان در آن قرار گرفته است.

شهر جدید بینالود نیز در جوار این شهرک قرار دارد، زمانی که شهر جدید بینالود ساخته شد، براساس قانون ماهیت آن به عنوان شهر صنعتی تعریف شد که براین اساس ۴۰ درصد از پهنه آن به بخش مسکونی و ۶۰ درصد از پهنه آن به فضای صنعتی اختصاص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار