مرز سومار تنها گذرگاه تردد مواکب اربعین

فرماندار گیلانغرب گفت : تمام مواکب و عوامل خدمات رسانی به زوار اربعین از مرز سومار به عراق تردد می‌کنند و این گذرگاه تنها مرزی است که به مواکب اختصاص دارد.

وحید محمدی فرماندار گیلانغرب گفت : تمام عوامل خدماتی و مواکبی که باید در عراق مستقر گردند تا به زواری که ایام اربعین عازم کربلای معلا شوند، از طریق مرز سومار از توابع شهرستان قصرشیرین باید تردد کنند تا خدمات رسانی به شکل مطلوبی به زوار ارائه شود.

وی اظهار کرد: زوار از طریق مرز سومار نمی‌توانند برای حضور در هماییش بزرگ پیاده روی اربعین عازم عراق شوند و تنها مواکب مجاز به تردد از این گذرگاه هستند که البته تردد عوامل خدمات رسانی همراه مواکب نیز از همین گذرگاه مجاز است و زوار برای عزیمت به عراق باید دیگر مرز‌ها را انتخاب کنند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: زمان شروع تردد از مرز سومار پیرو هماهنگی صورت گرفته و توافقات انجام شده با کشور عراق از طریق ستاد مرکزی و استانی اربعین حسینی اطلاع رسانی خواهد شد.

محمدی ادامه داد: برای خدمات رسانی مطلوب و شایسته مرز سومار نیازمند نگاه و توجه ویژه مسئولان برای تقویت زیرساخت‌ها است که البته سال گذشته آب رسانی به مرز سومار انجام و راه دسترسی این مرز بهسازی شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار