استاندار سیستان و بلوچستان:

تغییر شیوه‌های تولید و بهره گیری از روش‌های نوین کشاورزی جزء اولویت‌های مسئولان باشد

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر افزایش تولید گفت: تغییر شیوه‌های تولید و بهره گیری از روش‌های نوین در دامداری و کشاورزی و ... باید جزء اولویت‌های مسئولان باشد.

 محمد کرمی در حاشیه بازدید از بخشداری تلنگ اظهار داشت: با توجه به پتانسیل‌های موجود در بخش تلنگ باید ظرفیت‌های باغداری و دامداری آن تقویت شود.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در روند کار‌ها بیان داشت: مسئولان صدور سریع مجوزها، پرداخت وام ها، اهدای زمین‌های مناسب به مردم را با جدیت پیگیری کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در صورت عدم پیگیری مسئولان در راستای انجام کار‌ها بی‌هیچ تعارفی با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در زمینه احداث طرح‌های مسکن زمین‌های مورد نیاز توسط مسئولان شهرستان شناسایی و اقدامات لازم برای اهدای این زمین‌ها صورت بگیرد.

کرمی با تاکید بر استفاده از ایده و توان جوان‌های بومی در توسعه شهرستان اذعان کرد: ملتی موفق است، که اهل تلاش و کوشش باشد.

وی خاطر نشان کرد: داشتن یک باغ توسط یک فرد چقدر می‌تواند در افزایش تولید و رشد اقتصادی خانواده با توجه به محصولات متنوع و خاص این استان تاثیر گذار باشد. 

استاندار با اشاره به واگذاری زمین‌ها برای ساخت خانه‌باغ‌ها بر واگذاری حداقل ۵۰۰ متر به درخواست کنندگان تاکید کرد.

 کرمی بیان داشت: بررسی طرح‌های جدید و استفاده از روش‌های نوین آبیاری و تصفیه فاضلاب‌ها برای گسترش باغ‌ها و فضای سبز در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: قطعاً در این جلسات مصوبات سفر‌های قبلی پیگیری و اقدامات صورت گرفته در زمینه وضعیت آب، سهمیه آرد روستاییان، فیبر نوری، آسفالت روستا‌ها و جاده‌های و ... مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برچسب ها: استانداری ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار