قطعی عمدی فیبر نوری جمعیت ۸ هزارنفری کشتگان را کلافه کرد

قطعی مکرر فیبر نوری در دهستان کشتگان از توابع بخش بم پشت سراوان جمعیت ۸ هزار و ۳۴۹ نفری این منطقه را کلافه کرده است.

 در عصر ارتباطات و تکنولوژی اینترنت جزءلاینفک زندگی بشر تبدیل شده؛ اما این روز‌ها قطعی و اختلال در سرعت اینترنت در نقاط مختلف شهرستان سراوان به‌ویژه مناطق روستایی و صعب‌العبور باعث نارضایتی ساکنین این خطه از کشور شده است.

به گفته بخشدار بخش مرزی بم پشت سراوان جمعیت دهستان کشتگان بر اساس آخرین سرشماری هشت هزار و ۳۴۹ نفر است که در عصر ارتباطات و تکنولوژی از داشتن آنتن و اینترنت پرسرعت محروم هستند.

ساکنین دهستان کشتگان در جنوب شرقی‌ترین نقطه کشور از قطعی مکرر اینترنت که برای آن‌ها مشکلاتی را به وجود آورده ابراز گلایه دارند و خواستار رفع این مشکل از سوی متولیان امر شدند.

به گفته اهالی این منطقه امروز پول نقد به‌ندرت میان مردم وجود دارد و اغلب از کارت‌بانکی برای خرید استفاده می‌کنند که با قطعی مکرر اینترنت و یا سرعت پایین و اختلال در آنتن‌دهی موجب شده تا برای تهیه و خرید مایحتاج روزانه با مشکل مواجه شوند.

میرکزهی بخشدار بم پشت  بیان کرد: قطعی مکرر آنتن و اینترنت در این منطقه علاوه بر مردم مسئولین و دست‌اندرکاران مربوطه را کلافه کرده است به‌گونه‌ای که اگر امروز مشکل و اختلال مرتفع شود فردا مجدد گزارش قطعی دریافت می‌کنیم.

وی افزود: بیشتر در این منطقه فیبر نوری به‌صورت عمدی توسط قاچاقچیان مواد مخدر، سارقین و افرادی که منافع آن‌ها در صورت وصل بودن اینترنت و آنتن در خطر است قطع می‌شود.

بخشدار بم پشت خاطرنشان کرد: قطع فیبر نوری که به‌صورت عمد انجام می‌شود خسارات سنگینی را برای مخابرات برجای گذاشته است.

میرکزهی تصریح کرد: قطع فیبر نوری در این منطقه بر اثر وزش باد و بارش باران نیست؛ بلکه به‌صورت عمد است که همه را کلافه کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار