هیئت سیار در ماه محرم ۱۴۴۵ در زاهدان برگزار می‌شود

مسئول اجرایی هیئت سیار زاهدان گفت: کاروان هیئت سیار در زاهدان با همت جوانان هیئت حُداث الحسین (ع) با توجه به استقبال مردمی امسال هم در ماه محرم ۱۴۰۲ کوچه به کوچه، محله به محله اقدام به برپایی مجلس عزای سید الشهداء علیه السلام می‌کند.

 محمد باقر حسینی  اظهار کرد: کاروان هیئت سیار در زاهدان با همت جوانان هیئت حُداث الحسین (ع) با توجه به استقبال مردمی امسال هم در ماه محرم ۱۴۰۲ کوچه به کوچه، محله به محله اقدام به برپایی مجلس عزای سید الشهداء علیه السلام می‌کند.

مسئول اجرایی هیئت سیار زاهدان افزود: از سال ۱۳۹۹ به علت شیووع ویروس کرونا اقدام به برپایی طرح هیئت سیار در زاهدان کردیم که مورد استقبال گسترده عزاداران حضرت سیدالشهداء علیه السلام در شهر زاهدان قرار گرفت و با توجه به علاقه و درخواست شهروندان از سال ۱۳۹۹ تا کنون هر ساله در دهه اول محرم هیئت سیار خدام عزاداران امام حسین علیه السلام در محلات شهر زاهدان است و امسال نیز از شب اول ماه محرم ۱۴۰۲ تا عاشورای حسینی در کوچه‌ها و محله‌های مردم و خانواده‌های شهدا مجلس عزای امام حسین علیه السلام را برپا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این کاروان ۱۰ شب اول ماه محرم بعد از نماز مغرب و عشاء در محله‌های مختلف شهر زاهدان همراه با قرائت قرآن، سخنرانی مذهبی، مداحی و روضه خوانی، اجرای گروه دمام زنی و در پایان از عاشقان امام حسینی علیه السلام پذیرایی خواهیم کرد.

حسینی اظهار کرد: هر ساله مراسم عزای امام حسین علیه السلام پر شور‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود و ما هم آنچه در توان ما باشد در دستگاه امام حسین علیه السلام خدمتگذار هستیم، هیئت حُداث الحسین علیه السلام زاهدان هر هفته سه شنبه‌ها روضه هفتگی بعد از نماز مغرب و عشاء در خیابان شهید میرحسینی ۱۶ برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار