هیات‌ها و اماکن مذهبی زنجان انشعاب موقت و ایمن برق دریافت می‌کنند

مسوول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: متولیان برگزاری آیین‌های مذهبی در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان می‌توانند با مراجعه به امور اجرایی شرکت توزیع برق اقدام به برقراری انشعاب موقت و ایمن برق کنند.

علی زرگری مسوول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: برپاکنندگان هیات ها، تکایا و آیین های مذهبی در صورت نیاز به استفاده از جریان برق با تماس تلفنی با سامانه ۱۵۲۱ و مراجعه به امور اجرائی دهگانه در ساعات اداری در کوتاه‌ترین زمان اقدام به دریافت انشعاب موقت و ایمن کنند.

وی یادآور شد: ضروری است عزاداران حسینی از ورود به حریم شبکه های برق و نصب پرچم و بنر بر روی پایه های شبکه یا روشنایی خودداری کنند و ضمن استفاده از تجهیزات برقی کم مصرف و لامپ های ال ای دی، از خاموش شدن تمامی تجهیزات برقی در پایان مراسم اطمینان حاصل کنند.

زرگری تاکید کرد: استفاده از انشعاب برق غیرمجاز علاوه بر حرمت شرعی و مخاطرات جانی و مالی برای عزاداران حسینی، تبعات قانونی و حقوقی نیز برای افراد خاطی به دنبال خواهد داشت.

وی اظهار داشت: شهروندان و عزاداران حسینی می توانند در صورت بروز هرگونه اختلال در شبکه توزیع برق یا مشاهده موارد نا ایمن موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۲۱ به صورت شبانه روزی اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.