۵۰۴ طرح برق رسانی در استان زنجان به بهره برداری رسید

۵۰۴ طرح شرکت توزیع نیروی برق زنجان روز چهارشنبه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۹۲ میلیارد ریال همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در مناطق مختلف استان به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان امروز در مراسم افتتاح  طرح های برق رسانی گفت:‌ ۲۵۲ پروژه از مجموع پروژه های افتتاح شده این شرکت مربوط به تبدیل شبکه های توزیع برق سیمی به کابل خود نگهدار با صرف اعتباری بالغ بر ۷۸۷ میلیارد ریال است.

پیام جوادی افزود:‌ ۱۹۳ پروژه توسعه و احداث شبکه های توزیع برق شهری و روستایی با ۵۵۸ میلیارد ریال اعتبار، ۲۵ پروژه اصلاح و بهسازی شبکه های توزیع شهری و روستایی با ۱۳۷ میلیارد ریال اعتبار، پنج پروژه احداث و بهینه سازی شبکه های روشنایی معابر با ۱۱ میلیاد ریال اعتبار و ۲۹ پروژه مربوط به هوشمندسازی شبکه های توزیع برق با ۱۹۹ میلیارد ریال از عمده پروژه های افتتاح شده این شرکت به مناسبت دهه فجر امسال است.

وی یادآور شد: امسال همچنین ضعف ولتاژ برق در ۱۵۱ نقطه استان برطرف شده و نقاط دیگر شناسایی شده با ضعف ولتاژ نیز در دست رفع مشکل است.

جوادی تصریح کرد: یکی از افتخارات این شرکت اختصاص بیش از ۷۳ درصد انرژی برق به بخشهای مولد صنعت و کشاورزی است که موجب ایجاد ارزش افزوده و رشد و توسعه استان می‌شود.

جوادی با بیان اینکه هم اکنون ۹۰۵ روستای استان زنجان از نعمت برق برخوردار است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش همکاران توزیع برق در سطح استان زنجان هم‌اکنون ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان از نعمت برق برخوردار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان گفت: این شرکت با استفاده از تجهیزات و فناوری های روز درصدد ارتقای بهره‌وری و تامین انرژی با کیفیت و پایدار است.

جوادی افزود: در همین راستا امور برق نت شرکت توزیع نیروی برق زنجان نیز به عنوان یازدهمین امور برق این شرکت از امروز به طور رسمی شروع به کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق زنجان بیش از ۵۱۳ مشترک در استان دارد، اظهار کرد: این شرکت در شاخص هایی همچون کنترل اوج بار، کمترین تلفات برق با ۶.۹ درصد و مولد بودن انرژی عرضه شده به مشترکان جزو پنج شرکت موفق بین ۳۹ شرکت فعال در کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.