رونمایی از سکوی مبادله مرسولات مناطق پستی تهران

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: سکوی مبادله مرسولات مناطق پستی تهران در مرکز تجزیه و مبادلات کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به گستردگی فضا و حجم انبوه مرسولات در مراکز تجزیه و مبادلات پست شهر‌های بزرگ دنیا گفت: در سال‌های اخیر در شرکت ملی پست با وجود کمبود امکانات، اقدامات خوبی انجام شده است، در نظر داریم با بهره از تجربه مراکز پستی کشور‌های بزرگ کاستی‌های موجود درفرایند‌های اجرایی را رفع کنیم.

او، به‌کارگیری توان و تخصص نیرو‌های داخلی و صرف کمترین هزینه را از مزایای این اقدام برشمرد و آن را گام مهمی در جهت تسهیل و تسریع روند رهسپاری مرسولات و کاهش زمان انتظار پیک‌های مناطق برشمرد.

وی گفت: در نظر داریم با استفاده از تجربه و عملکرد مراکز پستی کشور‌های بزرگ برخی خلاء‌ها در حوزه اجرایی را رفع کرده و شاهد پیشرفت روزافزون شبکه پستی در عرصه خدمت‌رسانی مطلوب و شایسته به هموطنان باشیم.

محمد احمدی معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست نیز با تشریح و مقایسه ترافیک و آمار رو به رشد مرسولات پستی در چهار ماهه نخست سال جاری نسبت یه مدت مشابه سال قبل، گفت: با توجه به این که بیش از دو سوم مرسولات ورودی به این مرکز را مرسولات پستی تهران تشکیل می‌دهند، نیاز به یک سکوی مبادله جداگانه برای آماده سازی و رهسپاری این مرسولات بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شد که با اقدام جسورانه و پذیرش برخی ریسک‌ها و صرف حداقل هزینه در مجموعه تجزیه و مبادلات کشور به بهترین نحو انجام شد.

 محمدمهدی پیشقدم مدیر مرکز تجزیه و مبادلات کشور نیز با بیان مزایای این طرح و تاثیر آن بر سهولت اجرای عملیات پستی و تسریع در ارسال مرسولات، گزارشی از اقدامات حوزه‌های پشتیبانی و فنی مرکز تجزیه و مبادلات ارائه کرد.

برچسب ها: پست ، مرسولات پستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار