امنیت خط قرمز پلیس

فرمانده انتظامی مازندران از برخورد مقتدرانه نیروی انتظامی با برهم زنندگان امنیت در استان خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران در آئین جشن پایان دوره آموزشی سربازی، تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیز اعطای سردوشی به چند تن از نیرو‌های مرکز آموزشی شهید ادیبی بخش مرزن آباد چالوس، گفت: نیروی انتظامی با برهم زنندگان امنیت در مازندران مقتدرانه برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی مازندران با تأکید بر اینکه در کنار این خدمت ها، خط قرمز ما امنیت است، گفت: با ناامن کنندکان برخورد می‌کنیم.

او افزود: با رویکردی که مجموعه فراجا دارد برای خدمتگزاری به مردم عزیز و شریف در عرصه‌های مختلف انتظامی، امنیتی و ترافیکی با تمام توان در خدمت مردم هستیم.

سردار مفخمی شهرستان گفت: توصیه‌ای مردم شریف مازندران دارم که همانطوری که قبلاً همراهی و همکاری داشتند و از فرزندان خود در مجموعه انتظامی حمایت می‌کردند، همچنان این همراهی‌ها و حمایت‌ها را داشته باشند و موضوعاتی را که احساس می‌کنند ضرورت دارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اطلاع رسانی کنند تا بتوانیم امنیت و آرامش را مردم استان هدیه کنیم.

او همچنین به مسافرانی که وارد استان مازندران می‌شوند، توصیه کرد: موضوعات انضباط شد آمدی و امنیتی انتظامی و مواردی که در ارتباط با ارزش‌های اسلامی است را رعایت کنند تا حرمت ماه محرم نیز حفظ شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار