آخرین وضعیت بهسازی و ایمن سازی جاده قم به جعفریه

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای قم از بهسازی و ایمن سازی جاده قم به جعفریه با اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی خبر داد.

 شکوری، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای قم  بیان کرد:بهسازی و ایمن سازی جاده قم به جعفریه با رفع دو نقطه حادثه خیز، اجرای شیب شیروانی و روکش آسفالت با اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی در دست اجراست.

او با اشاره به اینکه یکی از این نقاط، کیلومتر ۲۵ این مسیر بود گفت: مشکل این نقطه از مسیر با ساخت دوربرگردان حل شد؛ تقاطع قاهان به محور قدیم ساوه نیز نقطعه دیگر است که تا یک ماه دیگر بهسازی می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای قم با اشاره به اجرای روکش آسفالت در ۷ کیلومتر از مسیر مسیر رفت و برگشت کمربندی جعفریه و ورودی قم از سمت آوه گفت: این بخش از بهسازی این مسیر با اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می‌رسد.

شکوری  افزود: پارسال روکش آسفالت محور قم – جعفریه با هزینه ۹۰ میلیارد تومانی اجرا شد. 

معاون راهداری اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بهسازی روکش آسفالت در دو نقطه حادثه خیز محور دولت آباد به نویس، ایمن سازی ۵۰۰ تیر برق، شانه سازی، آرام سازی و ایجاد شیب شیروانی و رفع افتادگی شانه جاده به طول ۴۰ کیلومتر در مسیر قم به جعفریه از جمله اقدامات انجام شده و در دست اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار