بزرگراه سلفچگان - دلیجان بهسازی می‌شود

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم گفت: پروژه بهسازی بزرگراه سلفچگان- دلیجان به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

محمد معارف وند  با اشاره به اجرایی شدن طرح بهسازی بزرگراه سلفچگان - دلیجان گفت: این طرح به طول ۱۰ کیلومتر و در محدوده گردنه حصار سرخ، واقع در باند برگشت بزرگراه سلفچگان- دلیجان قرار گرفته است.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم  بیان کرد: تمامی هزینه اجرایی پروژه از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صورت گرفته و بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال، جهت اجرای این طرح عمران جاده‌ای تخصیص یافته است.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم در خصوص بازه زمانی تکمیل طرح بهسازی باند برگشت بزرگراه سلفچگان- دلیجان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی این قطعه، در صورت مساعد بودن شرایط جوی، تا پایان آذرماه امسال و قبل از شروع فصل زمستان، پروژه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

معارف وند افزود: در صورتی که متغیر‌های جوی و برودت هوا مانع از اجرای روکش توپکا در بازه زمان اعلام شده شود، ادامه طرح به بهار سال آینده موکول خواهد شد.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم تاکید کرد: با توجه به ترافیک چشمگیر و ترکیبی بزرگراه سلفچگان- دلیجان که غالباً شامل وسائط نقلیه نیمه سنگین است از تردد کنندگان درخواست می‌شود به منظور جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی و تسریع درروند تکمیل پروژه با عوامل اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
احداث یک بزرگراه مستقیم و کوتاه از اراک به دلیجان و کاشان بسیار ضروری است.
آخرین اخبار