لوگوی توییتر رسما تغییر کرد

مدیرعامل جدید توییتر، لیندا یاکارینو، لوگوی جدید و قابل توجهی را برای این پلتفرم رسانه اجتماعی معرفی کرد.

ایلان ماسک، مالک توییتر و مدیر عامل جدید آن روز یکشنبه گفتند که این شبکه اجتماعی لوگوی پرنده خود را کنار گذاشته، به X تغییر نام داده و به سرعت وارد بخش پرداخت، بانکداری و تجارت خواهد شد.

به گفته وب سایت طراحی Creative Bloq، توییتر در سال ۲۰۰۶ تأسیس شد و نام خود را از صدای پرنده ها گرفت. این پلتفرم از همان روزهای اولیه خود از برند پرندگان استفاده کرده است.

 لوگوی تازه دارای یک X سفید در مقابل پس‌زمینه مشکی براق است. لیندا یاکارینو، همراه با تصویری از لوگوی جدید که بر روی دفاتر توییتر در سانفرانسیسکو نمایش داده شد، توییت کرد:  «X اینجاست!  بیایید این کار را انجام دهیم»

 جالب اینجا است که هم لیندا یاکارینو و هم ایلان ماسک قبلاً لوگوی X را روی پروفایل توییتر خود گذاشته بودند، اگرچه پرنده آبی سنتی توییتر هنوز در سراسر پلتفرم دیده می‌شود.

 این تغییر لوگو به دنبال نظرسنجی عمومی انجام شده توسط ایلان ماسک در روز یکشنبه انجام شد، جایی که او از میلیون‌ها دنبال کننده خود پرسید که آیا از تغییر طرح رنگ توییتر از آبی به سیاه حمایت می‌کنند یا خیر.  

 لیندا یاکارینو، که در ۵ ژوئن  در زمان حساسی مسئولیت مدیرعاملی توییتر را بر عهده گرفت. این غول رسانه‌های اجتماعی با کاهش قابل توجهی در درآمد تبلیغات دست و پنجه نرم می‌کند و یاکارینو قصد دارد شرکت را به سمت معکوس کردن این روند نزولی هدایت کند.

 تغییر لوگوی جسورانه، سر و صدای قابل توجهی در جامعه توییتر ایجاد کرده است و کاربران افکار و نظرات خود را در این پلتفرم به اشتراک می‌گذارند.  همانطور که توییتر با این هویت بصری جدید به جلو حرکت می‌کند، جهان منتظر است تا ببیند چگونه این کار بر تجربه کاربر و تلاش‌های شرکت برای احیای وضعیت مالی خود تأثیر می‌گذارد.

منبع: infotechlead

 

برچسب ها: توییتر ، ایلان ماسک ، ایکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار