آدم ربایی در یک سنگ بری در چاه سوار آقا /آدم ربا‌یان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بختگان از آدم ربایی در یک سنگ بری در چاه سوار آقا خبر داد و گفت: آدم‌ربا‌یان دستگیر شدند و گروگان ۱۷ ساله به آغوش خانواده بازگشت.

سرهنگ احمد رحمانی فرمانده انتظامی بختگان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در بیست و هفتم تیرماه امسال در یک سنگ‌بری در روستای «چاه سوار آقا»، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بختگان قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که جوانی ۱۷ ساله از اتباع بیگانه توسط ۶ نفر از سرنشینان ۲ خودرو پراید و تیبا (۴ نفر اتباع بیگانه) به علت اختلافات شخصی مورد ربایش قرار گرفته شده و به سمت شهرستان خرمبید متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی بختگان ادامه داد: کارآگاهان با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه فرد گروگان گرفته شده را شناسایی کردند و پس از گرفتن نیابت قضائی به خرمبید از توابع استان فارس اعزام شدند و با همکاری کارکنان پلیس آگاهی آن شهرستان فرد مذکور در حالی که در یک اتاقک در اطراف زمین‌های کشاوری نگهداری می‌شد را به صورت صحیح و سالم آزاد کردند.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: کارآگاهان زبده در کمتر از ۴۸ ساعت موفق شدند در این خصوص هر ۶ نفر گروگانگیر را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

دستگیری آدم ربایان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار