گانتس: با بازگشت به قدرت همه مصوبات را ملغی می‌کنیم

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی اعلام كرد وقتی به قدرت برگردیم، همه آنچه را که در كابينه نتانياهو تصویب شد، ملغی می‌کنیم.

 بنی گانتس وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه در واکنش به تصویب بخشی از لایحه تغییرات قضایی در پارلمان این رژیم گفت که وقتی به قدرت برگردیم، همه آنچه را که تصویب شد، ملغی می‌کنیم.

به گزارش  المیادین، بنی گانتس افزود: روز سختی بود و (رژیم) اسرائیل باخت و هرکسی که فکر می‌کند برنده شده است، به زودی متوجه خواهد شد که این یک اشتباه استراتژیک بوده است.  این شکاف به امنیت (رژیم) اسرائیل ضربه می‌زند و این نابودی «معبد سوم» است.

وي در نشست خبری پس از تصویب قانون تغییرات قضایی در کنست گفت: نتانیاهو امنیت جامعه اسرائیل را تهدید و تضعیف می‌کند. افراط گرا‌ها می‌خواهند بین ما اختلاف ایجاد کنند و هویت ما را تغییر دهند، اما آن‌ها در تحقق این هدف موفق نخواهند شد. 

گانتس اذعان کرد: نزاع کنونی باعث تضعیف اسرائیل است و آن را در آستانه نابودی قرار می‌دهد. ما از همه طرف‌ها برای گفتگو دعوت می‌کنیم. من از همه می‌خواهم به مبارزه برای زندگی در یک جامعه دموکراتیک ادامه دهند.

آویو بوشینسکی,مشاور پیشین رسانه ای نتانیاهودر مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشا تودی گفت: نتانیاهو معتقد است که مخالفان به دنبال سرنگونی وی هستند.آنها می خواهند از این وضعیت بهره برداری کنند.او از شش ماه پیش که انتخاب شد با این وضعیت روبرو است.

وي افزود: نتانیاهو در حال حاضر محبوبیت خود را از دست داده است.وجهه نتانیاهو در صحنه بین المللی خدشه دار شده است.اسرائیل در هرج و مرج به سر می برد.در حالیکه ما با تهدیدات مهمتری روبرو هستیم دچار این هرج و مرج هم شده ایم.این تهدیدات مهمتر از قانون اصلاح در سیستم قضایی کنونی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
به قدرت ؟باز گشت
آخرین اخبار