فرماندار ایلام:

ظرفیت اسکان ۵۰ هزار زائر در بوستان بلوط ایلام فراهم است

فرماندار ایلام گفت: ظرفیت اسکان ۵۰ هزار نفر از زائران اربعین در پارک جنگلی بلوط ایلام فراهم شده است.

عبدالصاحب ناصری، فرماندار ایلام گفت: شهرستان ایلام یکی از مهمترین مناطق تردد زوار اربعین برای رسیدن به مرز مهران است و بر همین اساس تمامی امکانات لازم در شهرستان برای خدمات به زوار پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اهمیت اسکان زوار اربعین با توجه به خستگی احتمالی و توقف برای استراحت، افزود: ساماندهی و تجهیز پارک بلوط مرکز استان از سال گذشته در حال انجام است.

فرماندار ایلام تاکید کرد: بیشتر زیرساخت های لازم از جمله آب، برق، سیستم های سرمایشی برای اسکان زوار فراهم شده و هم اکنون ظرفیت اسکان ۵۰ هزار نفر در روز از زائران اربعین در بوستان جنگلی بلوط ایلام فراهم شده است.

ناصری با اشاره به اینکه مساجد، حسینیه ها، هتل ها، رستوران ها و ... نیز برای اسکان و پذیرایی از زوار اربعین در حال ساماندهی و تجهیز شدن هستند، یادآور شد: اقدامات خوبی در ورودی و خروجی های شهر ایلام برای روان سازی ترافیک انجام شده است.

وی با بیان اینکه پروژه های مختلف راهسازی اعم از حذف نفاط حادثه خیز، روکش آسفالت، نصب علائم هشدار دهنده، نصب نیوجرسی در مسیرهای منتهی به شهر ایلام برای اربعین به خوبی در حال انجام است، اضافه کرد: تاکنون چندین جلسه ستاد اربعین در شهرستان ایلام برگزار و تمامی نیازمندی های اربعین در شهرستان احصاء و بررسی شده است.

فرماندار ایلام گفت: تمامی برنامه ریزی ها برای افزایش خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی در موکب هاست، همچنین تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری در مرکز استان از طریق سالن های ورزشی نیز صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
هنوز بزار بازسازی اسفالت و اینا تمام بشه بعد این خبر بده