ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری از اولویت‌های استان بوشهر است

مدیر کل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر گفت: ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری از اولویت‌های مدیریت ارشد استان است.

ضرغام حیدریه، مدیر کل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر در بازدید از مدیریت بانک سپه استان بوشهر اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری از اولویت‌های مدیریت ارشد استان است و اقدامات متنوعی در این راستا صورت گرفته که پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و تبصره ۱۶ و ۱۸ از این راهکارهاست.

 وی در ارتباط با بازدید از بانک سپه خاطر نشان کرد: در این بازدید در خصوص مسائل و موضوعات مربوطه از جمله آخرین وضعیت اجرای تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱، تسهیلات مصوب شده در دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری و... با مدیران و کارشناسان بانک به بحث و بررسی پرداختیم.

حیدریه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیریت و پرسنل مجموعه بانک سپه استان در زمینه خدمات رسانی به سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، تسهیل در پرداخت تسهیلات خرد، رعایت دقیق بخشنامه‌های بانک مرکزی در خصوص اخذ تامین و وثائق و اجرایی کردن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را خواستار شد.

وی با اشاره به برنامه‌های دولت در راستای تحقق شعار سال، نقش سیستم بانکی را در هر دو وجه مربوطه یعنی رشد تولید و مهار تورم، بسیار اساسی دانست، بطوریکه با پرداخت تسهیلات و حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان، در اجرایی کردن وجه اول و با نظارت دقیق و محاسبات کارشناسی و جلوگیری از انحراف در اجرای طرح‌های سرمایه گذاری، در اجرایی شدن وجه دوم شعار سال نیز موثر خواهند بود.

 مدیر کل سرمایه گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر گفت: بانک سپه با پرداخت بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات، موفق به جذب حدود ۹۰ درصدی منابع ابلاغی جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.