اشتغال‌زایی برای ۵ هزار و ۸۰۰ مددجوی کمیته امداد

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت پارسال برای ۵ هزارو ۸۰۰ مددجوی کمیته امداد استان اردبیل ایجاد اشتغال شده است.

مصطفی قلیزاده گفت: همه ساله، ۱۰ درصد طرح‌های اشتغال به صورت آمارهای تصادفی مورد رصد و پایش قرار میگیرند تا در قالب راستی آزمایی، فرصت‌های اجرایی آنها و یا انحراف احتمالی مشخص و معلوم شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل با بیان اینکه کمترین انحراف را در طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد و پرداخت تسهیلات شاهد بودیم افزود: اعتبارسنجی این طرح‌ها علاوه بر راستی آزمایی و پایش‌های استانی، به شکل نرم افزار هوشمند از طریق پایشگران دفتر مرکزی نیز انجام میشود تا طرح‌هایی که فرصت اشتغال مددجویان را فراهم کرده‌اند، به شکل کامل در مراحل اجرایی قرار گیرند.

به گفته او، پارسال برای ۵ هزار و ۸۰۰ نفر از مددجویان فرصت شغلی فراهم آمد که پرداختی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات را در این حوزه شاهد بودیم.

قلیزاده برنامه امسال کمیته امداد را اجرای دوره‌های آموزشی با هدف تثبیت و رونق بخشی به طرح‌های اشتغال‌زایی با افزایش برنامه‌های آموزشی و مهارتی اعلام کرد و گفت: امسال این دوره‌های آموزشی برای بیش از ۷۰۰ نفر از مددجویان در نظر گرفته شده تا فرصت اشتغال موثر فراهم آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
طیبه اسفیدانی
۰۹:۱۱ ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
بنده کارگاه تولیدی پوشاک دارم ونیازبه حمایت کاریا درخواست کاردارم صفرتا صدکارخودم عهده دارهستم ونیرو کارهم دارم