پرداخت تسهیلات به ۱۹۹ طرح صنایع دستی با اشتغالزایی ۳۸۰ نفر در اردبیل

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری تسهیلات لازم به ۱۹۹ طرح صنایع دستی با اشتغالزایی ۳۸۰ نفر در اردبیل پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ملکه گلمغانی زاده، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری تسهیلات لازم به ۱۹۹ طرح صنایع دستی با اشتغالزایی ۳۸۰ نفر در اردبیل پرداخت شد.

او افزود: در مجموع بیش از ۵۷ میلیارد ریال برای این ۱۹۹ طرح در این ۶ ماهه مورد تصویب قرار گرفته است که تسهیلات بسیاری از آن‌ها پرداخت شده و یا در مرحله پرداخت است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: از محل اعتبارات مشاغل خانگی حدود ۱۶۰ طرح با اشتغالزایی ۱۶۰ نفر و با رقم تسهیلات ۱۶ میلیارد ریال تصویب و ابلاغ شده است.

گلمغانی زاده بیان کرد: همچنین از محل تسهیلات تفاهم نامه وزارت میراث فرهنگی با بانک گردشگری ۶ طرح با اشتغالزایی ۱۸۲ نفر و تسهیلات ۳۶ میلیارد ریال به بانک گردشگری معرفی شده است.

او افزود: از محل تسهیلات روستایی و منابع داخلی بانک‌ها نیز بیش از ۳۰ طرح با اشتغالزایی ۴۲ نفر و با تسهیلات ۵ میلیارد ریال به بانک‌های مربوطه معرفی گردیده است.

انتهای پیام/ع

معرفی ۳۰ طرح با اشتغالزایی ۴۲ نفر به بانک‌ها در اردبیل

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.