۳۸۸ هزار اقلام معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

۳۸۸ هزار اقلام معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی در قالب پویش مردمی احسان و اطعام حسینی توزیع شد.

عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: تاکنون در قالب اجرای پویش مردمی احسان و اطعام حسینی ۳۸۷ هزار و ۹۹۷ پرس غذای گرم و بسته معیشتی به ارزش ۲۳۹ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال بین نیازمندان استان توزیع شد.

او افزود: پویش مردمی احسان و اطعام حسینی با همکاری و مساعدت خیران، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، مساجد، گروه‌های جهادی و هیأت‌های مذهبی و با هدف گسترش سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند، از ابتدای ماه محرم در استان آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

به گفته عرب در قالب اجرای این طرح ۱۰۵ آشپزخانه در استان فعال هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: تا پایان شب یازدهم محرم، ۳۸۶ هزار و ۲۹۸ پرس غذای گرم به ارزش ۲۳۴ میلیارد و ۸۳۱ میلیون ریال و همچنین ۱۶۹۹ بسته معیشتی به ارزش ۴ میلیارد و ۸۹۹ میلیون ریال تهیه و به نیازمندان اهداء شده است.

او ادامه داد: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود در طول ماه محرم و صفر را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ واریز یا با استفاده از شماره‌گیری کد #۰۵۶*۸۸۷۷* و همچنین مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان در این پویش مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.